Tapijt
New member
Ook een onnozele vraag:
Lek in plat dak.
Ik vraag aan B. om de zonnepanelen tijdelijk te verwijderen en wat dit zou kosten. Ik krijg als antwoord dat ze hier 'in regie 42€ per uur' voor aanrekenen.
Na exact 1u werk met 3 personen (incl. aangeboden koffietje) krijg ik een factuur van €435. De firma is gelegen op 40 minuten rijden.
Is het nu niet absurd dat men mij 2.5u aan werkuren / kilometervergoeding extra aanrekent?
Lek in plat dak.
Ik vraag aan B. om de zonnepanelen tijdelijk te verwijderen en wat dit zou kosten. Ik krijg als antwoord dat ze hier 'in regie 42€ per uur' voor aanrekenen.
Na exact 1u werk met 3 personen (incl. aangeboden koffietje) krijg ik een factuur van €435. De firma is gelegen op 40 minuten rijden.
Is het nu niet absurd dat men mij 2.5u aan werkuren / kilometervergoeding extra aanrekent?
Naïeve kloot dat ik ben. Sympathiek doen anno 2021? Dat wordt gefactureerd à 40 euro/uur. Aub, dank u wel.
. Al begrijp ik de ballen hoe ze komen aan brugge tot sint niklaas (als jij zegt dat afstand bedrijf 40 minuten is), of 1 van die techniekers is thuis vanuit brugge vertrokken om bij u te werken terwijl die die 2 andere onderweg oppikt.