Ocharme zeg, als dat niet mag moet hij maar een expert contacteren in plaats van een internet forum waar Jan en alleman op kan posten."De mensen zeggen"
"consensus"
Of de search functie gebruiken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ocharme zeg, als dat niet mag moet hij maar een expert contacteren in plaats van een internet forum waar Jan en alleman op kan posten."De mensen zeggen"
"consensus"
De maand zit er weer op en mei 2024 was voor de zonnepanelen duidelijk geen hoogvlieger.
Uiteindelijk met veel moeite 13% meer energie opgewekt dan April 2024, wat ook al geen al te beste maand was.
Misschien goed dat ik geen referentiemateriaal heb met voorbije jaren.
De eerste dag van de nieuwe maand is tot nu toe ook absoluut rampzalig gestart![]()
).Island versies zijn geel dacht ik, en er zijn precies ook andere grijze (misschien door de zon vergeeld en dus wat bruinig?).Ik zag bij een klant een oude SMA-omvormer, die bruin was van kleur (niet rood en niet geel)
Welke serie is van kleur bruin? Rood = monofase, blauw = driefase
Ik zag bij een klant een oude SMA-omvormer, die bruin was van kleur (niet rood en niet geel)
Welke serie is van kleur bruin? Rood = monofase, blauw = driefase
Iemand tips om de terugverdientijd te berekenen?
.Iemand ervaring met de nodige stappen die je neemt bij +10Kwh omvormers? Hoe verlopen die aanvragen via Fluvius ed?
Wat is tegenwoordig een correcte prijs voor een 5 kWh batterij? Heb voorlopig enkel een offerte voor eentje van Huawei, net geen 4K alles inbegrepen. Vind het precies toch nog aan de hoge kant.
Deze post lijkt die situatie wel vrij goed samen te vatten:Ik lees her en der dat injectie van installaties >10kva anders werkt mbt injectievergoeding, maar ik kan daar geen officiële bron van terugvinden dus geen idee wat daar van aan is.
Wat is tegenwoordig een correcte prijs voor een 5 kWh batterij? Heb voorlopig enkel een offerte voor eentje van Huawei, net geen 4K alles inbegrepen. Vind het precies toch nog aan de hoge kant.
"De mensen zeggen"
"consensus"
Zou je dan niet even de laatste twee pagina's lezen, alsook de artikels die ik gelinkt heb voor dergelijke foutieve algemeenheden als advies te geven?
Nogmaals, zonder die persoon z'n situatie exact te kennen, kun je er toch weinig over zeggen.
Ocharme zeg, als dat niet mag moet hij maar een expert contacteren in plaats van een internet forum waar Jan en alleman op kan posten.
Of de search functie gebruiken.
Je neemt Mijnfluvius dagdata over een volledig kalenderjaarDeel gerust die excel hoor! Hier gaat er ook nog een warmtepomp moeten komen, momenteel is het nog verwarmen via mazout.