SomeDude
Banned
Verkoop ze 2e hands en zet een gasketelOmdat zonder die terugdraaiende teller, of de belofte erover, had ik geen warmtepomp gezet, minder zonnepanelen gezet en gewoon een gasketeltje geplaatst.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkoop ze 2e hands en zet een gasketelOmdat zonder die terugdraaiende teller, of de belofte erover, had ik geen warmtepomp gezet, minder zonnepanelen gezet en gewoon een gasketeltje geplaatst.

Dus de put nog dieper maken? Ik heb geen gasaansluiting... Dat zat nl. mee in de afweging om te kiezen voor de warmtepomp.Verkoop ze 2e hands en zet een gasketel![]()
Ik ken mensen die in 2009 zonnepanelen hebben gelegd en hun investering is reeds terugverdiend en krijgen nu GSC nog voor 8jaar... Voor de zonnepanelen die reeds zijn terugbetaald. Ik begrijp het niet..Idd extra compensatie voor mensen die warmtepomp hebben zou oneerlijk zijn
Extra belasten van al die dat niet hebben ook
Maarja de juiste lobbygroepen winnen meestal, ondertussen vloeien de GSC-premies nog rijkelijk verder
Amai, die hebben toch ook al eens in hun handjes gewreven.Ik heb me daarop ingeschreven... Morgen (de 14de) zullen we mail krijgen met verdere uitleg en wat de slaagkans zou zijn, als ze de vlaamse en/of de federale overheid in gebreke kunnen stellen (woordbreuk, beloftes, reclame overal ivm terugdraaiende teller...).
De eerste inschrijving liep af op 31/01 en er waren (als ik me niet vergis) iets meer dan 9500 inschrijvingen. Sinds begin deze maand staan de inschrijvingen terug open (mogelijk zouden er nog 3000 inschrijvingen volgen)...
Dat het grondwettelijk hof niets doet of niets kan doen aan deze GSS is mij een raadsel. De particulier is hier niet mee gaan lopen maar vooral de bedrijven die voetbalvelden aan panelen hebben gelegd.Ik ken mensen die in 2009 zonnepanelen hebben gelegd en hun investering is reeds terugverdiend en krijgen nu GSC nog voor 8jaar... Voor de zonnepanelen die reeds zijn terugbetaald. Ik begrijp het niet..
Edit: bovendien maakt die afschaffing van terugdraaiende teller voor hun niks uit, want die liep toch bijna af
Ik ken mensen die in 2009 zonnepanelen hebben gelegd en hun investering is reeds terugverdiend en krijgen nu GSC nog voor 8jaar... Voor de zonnepanelen die reeds zijn terugbetaald. Ik begrijp het niet..
Edit: bovendien maakt die afschaffing van terugdraaiende teller voor hun niks uit, want die liep toch bijna af
Die kerel zijn broodje is gebakken. Die zijn zonnepanelen zijn in een klap terugbetaald!Amai, die hebben toch ook al eens in hun handjes gewreven.
Voor 250-300k kan je wel al eens een mooie haalbaarheidsstudie doen en wat uurtjes presteren denk ik.
Was er wel niet van op de hoogte dat je terug kon inschrijven, maar zie het nu ook.
Nee dat was omdat onze bende pipo's pioneer wouden zijn. Ondertussen hebben we al een pak meer betaald aan premies voor zonnepanelen dan landen waar in totaal veel meer zonnepanelen liggenDIe mensen hebben waarschijnlijk ook veel meer betaald voor hun installatie.
En niet te vergeten, de laatste jaren hebben veel mensen panelen gelegd om te voldoen aan hun e peil, in het begin was dat geen verplichting dus moesten ze de mensen lokken om panelen te laten leggen
Agreed. Ze hebben zogezegd de kennis om een analyse van de haalbaarheid van een rechtzaak uit te voeren, maar die hebben ze dan kennelijk toch niet gebruikt om de mensen te behoeden in te stappen in ongrondwettelijk systeem (ze hebben het zelfs continu aangeraden). Ze hebben daar de basis van hun beloofde dienstverlening niet uitgevoerd, en voor een product waar al een 15 jaar zoveel rond te doen is.Test Aankoop zat nog al verweven met de sector van de zonnepanelen, dat is de echte reden dat ze niet meedingen.

Waar gaan die advocaten nog iets proberen te halen denk je wan de hoogste bevoegdheid van het gerechtshof heeft hier in België al beslist en dat is het grondwettelijk hof. Denk dat die advocaten die er nu mee bezig zijn alleen hun eigen willen verrijken want er is geen rechtbank bevoegd om een arrest van het grondwettelijk hof aan te vechten en als ze naar Europa trekken gaan ze ook niks halen want in Europa is men niet bevoegd om over de prijzen van elektriciteit die een land oplegt te beslissen. Dus die advocaten weten niet waar ze mee bezig zijn.
Dit dus.Je hoeft de specifieke zaken niet te melden. Maar je komt hier gewoon zeggen 'interessante mail van de advocaten' zonder enige extra info.
Daar hebben we helemaal niets aan. Het voegt niets toe aan deze discussie.
Welk schade? Als je x% zelfconsumptie hebt kom je zelfs goedkoper uit!Gaat het ook niet om natuurlijk. De bedoeling is niet om dat arrest om te draaien. De bedoeling is om een correcte schadevergoeding te bekomen van de Vlaamse overheid.
Wie wil weten wat er in die communicatie staat en wat de volgende stappen zijn staat het zich vrij zich aan te sluiten natuurlijk. Beetje kras om dat hier (gratis) te komen vissen naar informatie.