Film Zillion 2022

Het is in UCG vooral tijdens de films dat we last hadden van hangjongeren.
Gewoon met opzet lawaai maken tijdens de film, meermaals de zaal verlaten en terug binnen komen, roepen, dansen, alles er op en eraan.

Dit is volgens mij de reden: https://www.ugc.be/ugc-unlimited-offer.html
Dat is €15,9 per maand (dus 1 goede film gaan kijken per maand en voor de rest andere mensen storen omdat je je verveelt)
Ik heb die kaart, en ga gemiddelde 2 keer per week naar de cinema, en heb dit nog nooit meegemaakt. Dus zoals ik al zei, zal het tijds (ik doe vooral de late film) of locatie (wat ik betwijfel want ik ga naar vele cinemas) gebonden.

(allez of het enige alternatief is nog dat het aan u ligt)
 
De late film doe ik nooit. De hangjongeren blijkbaar ook niet. In topic: als ik op Facebook zie welke mensen naar de film gaan (nog nooit een dancing bezocht) heeft de marketing zijn werk goed gedaan
 
8,70 in de pathé bij ons en daar heb ik niet al te veel moeite mee. Vind de prijs te verantwoorden, los van de snacks die ge koopt he.

En wat een film zeg. Ik ging om me te amuseren en dat is met verve gelukt. Heerlijke muziek waardoor ge zelf niet kon stilzitten. In het begin had ik het gevoel dat Simoni de Dennis Black Magic neerzette als een typische Italobelg uit Genk met dat accent wat ietwat overdreven was, maar dat is hij ook :unsure:.
Als man zijnde is het "functionele naakt" plezant, al kan ik me zeker voorstellen dat de film niet bepaald woke is. Artistieke vrijheid?
 
Van mij natuurlijk niet. Wel was ik met een vriendin gaan zien en ik merkte af en toe aan haar blik dat iets haar niet zinde.

Ma bon, heel veel films zijn zo wel.
Uiteindelijk zal er in elke film wel eens iets zijn dat iemand niet zint. Het is dan maar aan die persoon om daar rationeel mee om te gaan. Maar goed, dat is een andere discussie.
 
Bij mij fantastic beasts and where to find them in utopolis mechelen: met zaklamp op scherm schijnen en konijnenoortjes maken. Dit gevolgd door het litsje van een blikje in een lege pot pringels te stoppen en als rammelaar te gebruiken


Haha, ik kan u nog one-uppen met mijn viewing van Fantastic Beasts denk ik.

Een stel tienermeisjes die heel de tijd luid commentaar zaten te geven, overdreven luid gillen wanneer er wat explodeerde of van dat hysterisch lachen met de meest banale dingen die dat soort grieten kunnen wanneer ze in kudde zijn.

Het hoogtepunt kwam er toen ze voor het scherm gingen staan om selfies te nemen tijdens de film en er mensen in het publiek van hun tak begonnen te maken, wat resulteerde in fluogelakte middelvingertjes.
 
Haha, ik kan u nog one-uppen met mijn viewing van Fantastic Beasts denk ik.

Een stel tienermeisjes die heel de tijd luid commentaar zaten te geven, overdreven luid gillen wanneer er wat explodeerde of van dat hysterisch lachen met de meest banale dingen die dat soort grieten kunnen wanneer ze in kudde zijn.

Het hoogtepunt kwam er toen ze voor het scherm gingen staan om selfies te nemen tijdens de film en er mensen in het publiek van hun tak begonnen te maken, wat resulteerde in fluogelakte middelvingertjes.
En was er dan echt niemand met een jachtgeweer in de zaal?
 
Show your zillion gadgets😁
Als ik zie wat daarvoor nu geboden word 😮
Maar deze jeugdnostalgie blijft bij mij
Heb nog een vest en een rugzak ook
77-DAF61-B-F416-4-FDE-BA42-9-E47-F4-A4-CF46.jpg
 
Ik ben hem ook gaan kijken. Qua muziekkeuze zitten er toch paar foutjes in, zo hoor je in bijvoorbeeld 1995 nummers die pas in 1997 zijn uitgebracht ofzo.
 
Ik ben hem ook gaan kijken. Qua muziekkeuze zitten er toch paar foutjes in, zo hoor je in bijvoorbeeld 1995 nummers die pas in 1997 zijn uitgebracht ofzo.

Nummers kunnen natuurlijk in DJ-kringen al circuleren als demo vooraleer ze officieel een release krijgen ;) (al zal het in dit geval idd wel om een foutje gaan)

Grootste fout op muzikaal vlak in de film is eigenlijk wel dat Adagio For Strings (die gebruikt werd als soundtrack van de trailer én intro van de film) pas voor het eerst door Tiësto himself gespeeld werd ruim anderhalf jaar nadat de Zillion de deuren sloot, en de echte release van die plaat nog eens 1-2 jaar later was.

Nadien werd die plaat wel gedraaid op Zillion-gerelateerde evenementen (CityParade, reuniefeestjes, ...), maar in de eigenlijke Zillion is die plaat dus gewoonweg nooit te horen geweest want ze bestond toen gewoon nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan