Film Zillion 2022

Het was zeker een nerd, maar een snul zou ik hem toch nooit genoemd hebben.
Soit, het is een film en geen documentaire.

Ondertussen reeds 500.000 bezoekers, ben hem een dag te vroeg gaan bekijken :p
 
Vermakelijk, maar absoluut geen topfilm. Daarvoor is alles net iets te flinterdun.
Eigenlijk een beetje zoals D'Ardennen. Veelbelovend, zeker de trailer en het begin van de film, maar vanaf het midden en zeker het einde zijn gewoon te weinig.
 
  • Leuk
Waarderingen: toru

Mooie plaats in de rangschikking beste Belgische films.
Wat mij betreft mag Loft zeker op 1 blijven staan.

Wel verbaasd dat The Broken Circle Breakdown lager staat, nochtans was daar toen ook een vrij grote hype rond.
Vooral de film Mira valt me wel op in dat lijstje, van 1971 en toen in die tijd toch 642.000 kijkers gelokt met veel minder promo mogelijkheden dan nu.
 
Vooral de film Mira valt me wel op in dat lijstje, van 1971 en toen in die tijd toch 642.000 kijkers gelokt met veel minder promo mogelijkheden dan nu.
Was dat niet één van de eerste Vlaamse films met erotische scènes?
Waarschijnlijk het 'excuus' van velen om eens naar de cinema te trekken...
En Filmnet zal toen ook nog niet bestaan hebben... 😋
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Dat 2 criminelen zoveel aandacht krijgen ipv afgunst, vind ik schandalig
Dat is toch nooit anders geweest? Over het verhaal van Bonnie en Clyde zijn verscheidene films gemaakt, en toch hebben die ook 13 moorden op hun geweten.
Kijk naar alle serie-moordenaar-series ( :unsure: ) op Netflix.

Vermakelijke film. Geen absolute topper maar onderhoudend genoeg. Dicht bij de originele verhaallijn, maar ver genoeg om het entertainend te houden.
 
Ik heb me verkeerd verwoord, ze komen er uit als super coole wezens neen? Jeffrey Dahmer wordt tenminste getoond zoals hij echt was :D
 
Gisteren eindelijk de gelegenheid ook de film nog te gaan zien in een quasi lege filmzaal.
Zoveel er te doen was om de naaktscène van Charlotte Timmer, zo weinig om die van Ella Leyers.
Een aangename verrassing. :love:

De plot was inderdaad maar dunnetjes, maar ik vond het wel aangenaam entertainment. Leuke film.
 
Hij is al te koop nu, verhaal is dun maar ik hou van die muziek enz en Timmers :love:
Is dat de nieuwe trend dat films al op streaming platformen en fysiek te koop worden aangeboden, terwijl ze nog in de zalen spelen?
Of is het eerder gebruik maken van de hype?
 
Is die nog altijd in de zalen? Dat is wel lang voor een film.
Zo te zien wel ja. Da's idd lang voor een film, da's al bijna 5 maanden dat ie in de zalen speelt.
Hij staat trouwens al 2 maanden op Amazon Prime in Nederland, maar bij ons nog niet.
 
Is dat de nieuwe trend dat films al op streaming platformen en fysiek te koop worden aangeboden, terwijl ze nog in de zalen spelen?
Of is het eerder gebruik maken van de hype?
Ik heb hem al fysiek, vorige week zag ik ook dat hij nog in kinepolis was en deze week kreeg ik reclame dat hij al op dvd is :)
 
Zo te zien wel ja. Da's idd lang voor een film, da's al bijna 5 maanden dat ie in de zalen speelt.
Hij staat trouwens al 2 maanden op Amazon Prime in Nederland, maar bij ons nog niet.
Beetje off-topic: is er geen manier om de content van de NL Prime te zien?
 
Omdat er toch een apart topic over is, toch ook even hier mijn mening posten.

Eigenlijk is dit gewoon The Wolf of Wall Street maar dan over de Zillion. Karikaturaal over the top, compleet overdreven en vaak ongeloofwaardig. Maar het blijft wel best fun om naar te kijken. Alleen vraag ik me af of een meer serieuze aanpak het verhaal niet meer eer had aangedaan en de algehele 90's clubsfeer zo een pak beter had geweest. En ook, best een irritante stem om de hele tijd als voice-over te moeten horen.
6/10
 
Terug
Bovenaan