Kan je ergens een alert instellen of zien wanneer de veiling begint? Ga deze wel volgenEr is opnieuw een veiling van Liebherr wijnkasten:
Veiling

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je ergens een alert instellen of zien wanneer de veiling begint? Ga deze wel volgenEr is opnieuw een veiling van Liebherr wijnkasten:
Veiling

Een account aanmaken en dan krijg je mails wanneer een nieuwe veiling begint.Kan je ergens een alert instellen of zien wanneer de veiling begint? Ga deze wel volgen![]()
Tot en met 10 juni.Kan je ergens een alert instellen of zien wanneer de veiling begint? Ga deze wel volgen![]()

Idem hier. Beetje ‘voorsprong’ nemen is ideaal.Als het heel warm is zet ik een fles rood 20min in de koelkast en dan heb je voldoende tijd om je glas rustig te drinken zonder dat de wijn te fel opwarmt. Eenmaal de fles uit de koelkast een koeljasje aantrekken![]()

Een hongaarse monocepage merlot, vintage 2018 en nu echt al heel indrukwekkend en gaat nog beteren met leeftijd. (+/- 55 EUR)

Een champagne topic vond ik niet direct.
Voor een relatiegeschenk ben ik op zoek naar een echt goeie champagne.
De ontvanger is een liefhebber van dure flessen zoals dom perignon en dergelijke.
Ik zou hem graag een deftig fleske kado doen, maar liefst rond de 100 euro blijven.
Ken er zelf weinig van moet ik zeggen. Liefst ook iets een beetje gekend dat hij toch ziet dat ik mijn best heb gedaan
edit: of iets van toebehoren waar elke liefhebber zeker iets aan heeft
latelierduchampagne.nl
Een champagne topic vond ik niet direct.
De ontvanger is een liefhebber van dure flessen zoals dom perignon en dergelijke.
Ik zou hem graag een deftig fleske kado doen, maar liefst rond de 100 euro blijven.
Ken er zelf weinig van moet ik zeggen. Liefst ook iets een beetje gekend dat hij toch ziet dat ik mijn best heb gedaan
Zoals hier al is aangehaald, is het echt geen schande om rode wijn op voorhand ook even in de koelkast te zetten. Ik durf zelf al eens spelen met temperatuur van rode wijn. Gewoon een ijsemmertje zetten en zo'n simpele thermometerAls het heel warm is kan het zijn dat je glas te snel opwarmt. Te warme wijn verliest zijn smaak. Zetten jullie de wijn dan koel?
Vandaag wel een aangename 22 graden, dan speelt dat minder een rol. Maar op een bbq als het 30 graden is kan het wel eens tegenstemmen dat die uitstekende wijn in je glas tegenvalt omdat die niet meer op kamertemperatuur is.
Hongaarse wijn is echt ondergewaardeerd hier in België.
Vrienden van ons hebben ooit een Hongaars wijnhuis bezocht, Domein Vylyan.
Hebben toen enkele flessen meegepakt.
De naam ontgaat mij momenteel maar was echt een topper, ontkurkt op een zwoele avond toen net de cote a los van 2 kg klaar was op de bbq.
Deze afgelopen jaar van hen geproefd, was inderdaad heel leuk, eigenwijsMoet je zeker eens het bedrijf Holass opzoeken. Een Hongaar die samen is met een Belgische. Lang geleden dat ik nog eens van m'n sokken geblazen ben vaneen degustatie

Koop een fles Veuve Clicquot extra brut, extra old. Beperkter in prijs, maar echt ongelooflijk goed. Moest je meer info wensen, dm gerust.Een champagne topic vond ik niet direct.

Heb je een regio van waar je afkomstig bent & wat je over het algemeen graag drinkt? Steviger, wat meer fruitig, iets voor in de zomer of voor in de winter bij een stoofpotje...Hallo,
kent er iemand hier iets van rode wijn?
Kan iemand mij een paar goeie rode wijnen aanraden die niet duur zijn en waar ik ze kan kopen?
Zou tof zijn
grtjs