Wielervoorjaar 2022 | Aanloop naar het echte werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vier ritoverwinningen in tien dagen is al heel wat voor de lotto, maar dan ook nog met vier verschillende winnaars! Knap werk.

En nu zal het wel gedaan zijn met kakken op de lotto zeker
 
Uhm grootste probleem , 2 hele mooie overwinningen in saudi maar ze zijn geen zak waard in UCI Punten (2x14 punten)
(dat is nog minder dan remco zijn overwinning (30 punten)
 
Eerst zien wat ze gaan doen in echte koersen later in het seizoen. Nuja, dat ze afscheid moesten nemen van Sergeant en Frison was al lang duidelijk, die waren hun houdbaarheidsdatum al lang gepasseerd. Goed dat ze een frisse wind doen waaien.
 
Uhm grootste probleem , 2 hele mooie overwinningen in saudi maar ze zijn geen zak waard in UCI Punten (2x14 punten)
(dat is nog minder dan remco zijn overwinning (30 punten)

20 punten voor Remco (voor een rit in een .pro race) dus een beetje meer, maar inderdaad ritoverwinningen zijn in het algemeen gewoon heel weinig waard en dat is nu net waar LTS vrij goed in is. Ze zullen ook moeten presteren in België, niet per se winnen, maar wel wat top-5s behalen best.
 
Zitten we nu eigenlijk niet in het foute topic te praten over al deze koersen?
Als ik het goed begrijp zou deze topic moeten gaan over de Omloop en de daarop volgende klassiekers en zouden we int algemeen topic over deze kleine koerskes moeten praten? @Jonas89
 
Zitten we nu eigenlijk niet in het foute topic te praten over al deze koersen?
Als ik het goed begrijp zou deze topic moeten gaan over de Omloop en de daarop volgende klassiekers en zouden we int algemeen topic over deze kleine koerskes moeten praten? @Jonas89

Ik dacht dat ook maar volgens mij is er zelfs een deel over een van die koersen die bezig zijn naar hier geplaatst. Niet zeker :sop:
 
Zitten we nu eigenlijk niet in het foute topic te praten over al deze koersen?
Als ik het goed begrijp zou deze topic moeten gaan over de Omloop en de daarop volgende klassiekers en zouden we int algemeen topic over deze kleine koerskes moeten praten? @Jonas89
Ik snap dan ook niet waarom er aparte topics moeten over zijn... Het heeft het alleen ingewikkelder gemaakt. Gewoon een algemeen topic en de grote rondes gescheiden was ideaal imo.
 
Zitten we nu eigenlijk niet in het foute topic te praten over al deze koersen?
Als ik het goed begrijp zou deze topic moeten gaan over de Omloop en de daarop volgende klassiekers en zouden we int algemeen topic over deze kleine koerskes moeten praten? @Jonas89
Nee is goed hoor. Alles van het voorjaar (nu ook al) mag hier, mss wat verwarrend met de titel. Omdat het dan écht begint.
Wielernieuws over Wuyts zijn pensioen oa in de andere. En transfers, en al de rest van het koersnieuws :p

Edit: titel wat aangepast
 
Nee is goed hoor. Alles van het voorjaar (nu ook al) mag hier, mss wat verwarrend met de titel. Omdat het dan écht begint.
Wielernieuws over Wuyts zijn pensioen oa in de andere. En transfers, en al de rest van het koersnieuws :p

Edit: titel wat aangepast
Wat is dat nu? Nee, het is is al echt begonnen. Wij zijn geen casuals hé.
 
Is er eigenlijk al geweten welk programma Ilan Van Wilder gaat rijden? In een eerder interview gaf hij aan dat hij andere koersen gaat rijden dan Remco, zien we die dus in de Giro?
 
Nee is goed hoor. Alles van het voorjaar (nu ook al) mag hier, mss wat verwarrend met de titel. Omdat het dan écht begint.
Wielernieuws over Wuyts zijn pensioen oa in de andere. En transfers, en al de rest van het koersnieuws :p

Edit: titel wat aangepast
Ah, dan vind ik het opsplitsen onnozel. Dit heeft niks met de voorjaarsklassiekers te maken.
Als ik aan voorjaarsklassiekers denk, dan denk ik aan Omloop-Kuurne-Strade-MSR-E3-GW-DDV-RVV-PR-Amstel-Brabantse-Waalse-LBL en eventueel zo'n aantal semiklassiekers als Binche-Chimay-Binche etc.

Deze kleine koerskes van 4-5 dagen horen daar helemaal niet bij en zijn gewoon een voorbereiding op't echte seizoen dat ergens in maart begint. Discussies die dus eerder in een algemeen wielertopic horen.
 
Ah, dan vind ik het opsplitsen onnozel. Dit heeft niks met de voorjaarsklassiekers te maken.
Als ik aan voorjaarsklassiekers denk, dan denk ik aan Omloop-Kuurne-Strade-MSR-E3-GW-DDV-RVV-PR-Amstel-Brabantse-Waalse-LBL en eventueel zo'n aantal semiklassiekers als Binche-Chimay-Binche etc.

Deze kleine koerskes van 4-5 dagen horen daar helemaal niet bij en zijn gewoon een voorbereiding op't echte seizoen dat ergens in maart begint. Discussies die dus eerder in een algemeen wielertopic horen.
Het is eerder omdat mensen een discussie willen aangaan of iets willen lezen dat het wat apart staat.

Als je op een pagina 10x leest van magiër Remco of SuperSep steekt dat tegen voor veel users tussen het algemene nieuws.

Het is gewoon de bedoeling van 2 threads: “Algemeen wielernieuws” & de koersen die nu bezig zijn: Voorjaar/Giro/Tour/enz…
Mss is de titel van deze wat verkeerd? Kan het evengoed aanpassen naar Wielervoorjaar 2022 tot eind feb.

Of we maken NOG een thread met Kermiskoersen 2022 :cool: :p voor deze brol dus die nu bezig is
 
Zitten we nu eigenlijk niet in het foute topic te praten over al deze koersen?
Als ik het goed begrijp zou deze topic moeten gaan over de Omloop en de daarop volgende klassiekers en zouden we int algemeen topic over deze kleine koerskes moeten praten? @Jonas89
Hangt er vanaf hé. Merendeel van de rit in Valencia kunnen we hier bespreken, maar eens ze aankomen op de eindstrook moeten we allemaal naar het graveltopic.
 
Waar tonen ze de ronde van valencia eigenlijk? Ik zie precies niks staan bij eurosport.
Ik wou dit ook vragen. Op tiz cycling kan je streamen, maar ik hoop nog op betere kwaliteit van een tv-zender..

Ik vind de huidige topics ook heel verwarrend. Het algemeen wielernieuws topic voelt voor mij aan om over transfers, geruchten, doping te spreken, alles wat met koers te maken heeft, behalve specifieke koers(uitslag)en...
 
Ik wou dit ook vragen. Op tiz cycling kan je streamen, maar ik hoop nog op betere kwaliteit van een tv-zender..

Ik vind de huidige topics ook heel verwarrend. Het algemeen wielernieuws topic voelt voor mij aan om over transfers, geruchten, doping te spreken, alles wat met koers te maken heeft, behalve specifieke koers(uitslag)en...
Is dat niet voornamelijk een kwestie van gewoon het verfijnen van de scope? Ik denk dat zoiets uiteindelijk zichzelf wel uitwijst. Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat ik hier precies méér activiteit is dan vóór de creatie van het aparte subforum.

@Jonas89 heb je geen soort berichtenpowermeter (2sided) waarmee jullie zien of er inderdaad meer traffiek is?
 
Het is eerder omdat mensen een discussie willen aangaan of iets willen lezen dat het wat apart staat.

Als je op een pagina 10x leest van magiër Remco of SuperSep steekt dat tegen voor veel users tussen het algemene nieuws.

Het is gewoon de bedoeling van 2 threads: “Algemeen wielernieuws” & de koersen die nu bezig zijn: Voorjaar/Giro/Tour/enz…

Mss is de titel van deze wat verkeerd? Kan het evengoed aanpassen naar Wielervoorjaar 2022 tot eind feb.

Of we maken NOG een thread met Kermiskoersen 2022 :cool: :p voor deze brol dus die nu bezig is
Waarom maak je zo'n titel als het toch allemaal in dezelfde thread terecht moet komen. Mensen gaan hier dan ook over Remco beginnen he. Kies dan iets he algemeen, dit is alleen maar verwarrend.
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet voornamelijk een kwestie van gewoon het verfijnen van de scope? Ik denk dat zoiets uiteindelijk zichzelf wel uitwijst. Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat ik hier precies méér activiteit is dan vóór de creatie van het aparte subforum.

@Jonas89 heb je geen soort berichtenpowermeter (2sided) waarmee jullie zien of er inderdaad meer traffiek is?
Ik was zwaar anti deze opsplitsing (maar verandering is altijd moeilijk, beetje een auti kantje zeker :unsure:) maar ik moet toegeven dat ik ook de indruk heb dat de activiteit hoger is sinds de afsplitsing en de verschillende topics. Inderdaad ook mede doordat bepaalde onderwerpen nu meer ruimte krijgen in bepaalde topics en minder ondergesneeuwd geraken, hoewel het mij soms opvalt dat er nog steeds vragen verloren gaan in de massa. maar minder dan vroeger.

Dat gezegd zijnde is de titel van dit topic gewoon slecht gekozen en dat zorgt voor verwarring. Noem dit topic gewoon "Voorbereidingskoersen 2022" of "De aanloop naar de klassiekers 2022" of iets dergelijks. Nu wordt eigenlijk alles in dit topic geduwd, buiten datgene waarvoor het bedoeld is, namelijk voorjaarsklassiekers. Dat is ook wel een beetje waar ik naartoe wou bij mijn protest een aantal weken terug, dit topic (met deze titel) is eigenlijk nutteloos tot pakweg 20 februari (de week voor het openingsweekend). Letterlijk NIEMAND gaat over de omloop spreken als er nu op 3 verschillende fronten wordt gekoerst.

Ik blijf wel nog steeds bij mijn standpunt dat dit topic perfect kan overvloeien van de ene koers in de andere. Moet dat topic daarom een héél wielerseizoen inpalmen? Nee... maar je kan perfect een topic "Wielervoorjaar 2022" maken, eentje dat doorloopt tot aan de Giro. Na de Giro maak je een nieuw topic "The road to France 2022" en na de Tour maak je een topic "Wielernajaar 2022".

Dan hebben we in totaal 6 topics: 3 grote rondes + 3 bredere overkoepelende periodes. Dan hebben de moderators de opsplitsing die ze willen en hoeven wij niet te kijken op het rommeltje dat het anders dreigt te worden...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan