kimme1975
Well-known member
Zag je volgens mij pas wanneer Vlasov versnelde op dat laatste stuk gravel.. daarvoor zat hij nog goed. Leergeld betalen op dit soort aankomsten en dat magZag je al zowat de hele klim dat die hier een tik ging krijgen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag je volgens mij pas wanneer Vlasov versnelde op dat laatste stuk gravel.. daarvoor zat hij nog goed. Leergeld betalen op dit soort aankomsten en dat magZag je al zowat de hele klim dat die hier een tik ging krijgen.

Dus ik mag niet reageren of wat volgens u . Is hier nog altijd een discussie forum en jij bepaalt niet op wat en hoe ik hier mag reageren. Ik geef gewoon terecht tegengasNee was wel degelijk Ayuso hoor. Maar misschien heeft die wel gewoon pech gehad want op een kilometer meer dan 3 minuten verliezen is wel heel veel. Nu zoals dadash zegt, hij is ontzettend jong.
Ik weet dat ge van Evenepoel houdt, en dat mag, maar echt op elke iet wat negatieve post over Remco gaan reageren is toch ook weer niet nodig? Zo wordt er gewoon weer een 10 pagina lange discussie gestart die eigenlijk altijd op hetzelfde uitdraait.

Op het laatste stuk gravel? Op hetzelfde gravel waar hij al een gat moest dichtrijden omdat hij in het begin niet mee was?Zag je volgens mij pas wanneer Vlasov versnelde op dat laatste stuk gravel.. daarvoor zat hij nog goed. Leergeld betalen op dit soort aankomsten en dat mag![]()
Zeg eens wie er nog moest mee zijn?Waar was the wolfpack weer
Dat zou je aan Lefevre moeten vragen.Zeg eens wie er nog moest mee zijn?
Moet ge echt op elke mogelijke negatieve reactie op Evenepoel reageren?Waarom is deze reactie nu weer nodig? Was vandaag iets minder.. kan de beste gebeuren. Is ook nog niet top op dit moment.

Het staat in koeien van letters op al hun merchandising (inclusief tourbus). Van het moment dat het wat lastiger wordt staat ie er altijd alleen voor. Net zoals in eender andere grote rittenkoers.Het is de Tour niet hé dit soort klusjes moet je op je eentje oplossen. Zaten allemaal alleen hé.
Het staat in koeien van letters op al hun merchandising (inclusief tourbus). Van het moment dat het wat lastiger wordt staat ie er altijd alleen voor. Net zoals in eender andere grote rittenkoers.
Die gaat ne numero opvoeren in een van zijn klassiekers, ik voel het. En terugkeren naar de Giro, hoe kan je tegen deze man zijn?Allemaal geluk gehad!
Ik vind ook dat hij veel te groot rijdt. Doet me denken aan Ullrich.Denk dat hij ook moet leren om te durven kleinder te schakelen als hij het moeilijk heeft (of hij heeft schakelproblemen gehad).
Mss is hij ook tegen CST of anti-vaxer dat hij niet in Europa raakt ? Idd vreemdWeet er iemand wat er is met Q. Simmons? Heeft geen races op zijn programma staan.
Is sowieso een goede leerschool die rit van vandaag.. en idd vandaag een mindere dag. Werkpunten heeft hij nog voldoende maar dat weet hij zelf ook wel.Op het laatste stuk gravel? Op hetzelfde gravel waar hij al een gat moest dichtrijden omdat hij in het begin niet mee was?
Nee, je zag hem voor het gravelgedeelte al sukkelen met z'n positie. Een duidelijk teken dat je niet de beste dag/benen hebt. Geen verwijt verder hoor, want dit soort klimmen liggen hem ook gewoon niet.
Ik kan ook de bal weerkaatsen.. moet er altijd geschreven worden "voetjes op de grond" als hij niet eens wint. Achja die pers.. laat u daar toch niet aan vangen of door beïnvloeden, dat is al langer bezig dan vandaag. Hij heeft nog genoeg werkpunten dat is zo idd.. een goede leerschool deze rit.Moet ge echt op elke mogelijke negatieve reactie op Evenepoel reageren?
Voetjes op de grond, goed voor hem. Want eergisteren ging ie Valenciana al los winnen volgens alle vaderlandse media en na gisteren 7e te eindigen was zijn vorm fenomenaal en niemand ging em van geel houden. En Remco lijkt nogal gevoelig voor zo'n vaderlandse aanmoedigingen.
Dus goed voor hem, af en toe eens tegen een muur te lopen en te beseffen dat er soms nog werk aan is![]()
?