Wielervoorjaar 2022 | Aanloop naar het echte werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee was wel degelijk Ayuso hoor. Maar misschien heeft die wel gewoon pech gehad want op een kilometer meer dan 3 minuten verliezen is wel heel veel. Nu zoals dadash zegt, hij is ontzettend jong.



Ik weet dat ge van Evenepoel houdt, en dat mag, maar echt op elke iet wat negatieve post over Remco gaan reageren is toch ook weer niet nodig? Zo wordt er gewoon weer een 10 pagina lange discussie gestart die eigenlijk altijd op hetzelfde uitdraait.
Dus ik mag niet reageren of wat volgens u . Is hier nog altijd een discussie forum en jij bepaalt niet op wat en hoe ik hier mag reageren. Ik geef gewoon terecht tegengas 😉
 
Zag je volgens mij pas wanneer Vlasov versnelde op dat laatste stuk gravel.. daarvoor zat hij nog goed. Leergeld betalen op dit soort aankomsten en dat mag 😉👍
Op het laatste stuk gravel? Op hetzelfde gravel waar hij al een gat moest dichtrijden omdat hij in het begin niet mee was?

Nee, je zag hem voor het gravelgedeelte al sukkelen met z'n positie. Een duidelijk teken dat je niet de beste dag/benen hebt. Geen verwijt verder hoor, want dit soort klimmen liggen hem ook gewoon niet.
 
Waarom is deze reactie nu weer nodig? Was vandaag iets minder.. kan de beste gebeuren. Is ook nog niet top op dit moment.
Moet ge echt op elke mogelijke negatieve reactie op Evenepoel reageren?
Voetjes op de grond, goed voor hem. Want eergisteren ging ie Valenciana al los winnen volgens alle vaderlandse media en na gisteren 7e te eindigen was zijn vorm fenomenaal en niemand ging em van geel houden. En Remco lijkt nogal gevoelig voor zo'n vaderlandse aanmoedigingen.
Dus goed voor hem, af en toe eens tegen een muur te lopen en te beseffen dat er soms nog werk aan is ;)
 
Het is de Tour niet hé dit soort klusjes moet je op je eentje oplossen. Zaten allemaal alleen hé.
Het staat in koeien van letters op al hun merchandising (inclusief tourbus). Van het moment dat het wat lastiger wordt staat ie er altijd alleen voor. Net zoals in eender andere grote rittenkoers.
 
Ach ja, dit zal nooit echt zijn ding worden zeker hé?

Voor de rest wachten tot eind april om de eerste balans op te maken.
 
Het staat in koeien van letters op al hun merchandising (inclusief tourbus). Van het moment dat het wat lastiger wordt staat ie er altijd alleen voor. Net zoals in eender andere grote rittenkoers.

Wat? Ze hebben hem perfect afgezet aan de slot klim en toen was het man tegen man wat dood normaal is op zo'n aankomst. Jij verwacht dat ze daar nog met 5 zitten of zo en elk om beurt gaan aanvallen?
 
Op het laatste stuk gravel? Op hetzelfde gravel waar hij al een gat moest dichtrijden omdat hij in het begin niet mee was?

Nee, je zag hem voor het gravelgedeelte al sukkelen met z'n positie. Een duidelijk teken dat je niet de beste dag/benen hebt. Geen verwijt verder hoor, want dit soort klimmen liggen hem ook gewoon niet.
Is sowieso een goede leerschool die rit van vandaag.. en idd vandaag een mindere dag. Werkpunten heeft hij nog voldoende maar dat weet hij zelf ook wel.
 
Moet ge echt op elke mogelijke negatieve reactie op Evenepoel reageren?
Voetjes op de grond, goed voor hem. Want eergisteren ging ie Valenciana al los winnen volgens alle vaderlandse media en na gisteren 7e te eindigen was zijn vorm fenomenaal en niemand ging em van geel houden. En Remco lijkt nogal gevoelig voor zo'n vaderlandse aanmoedigingen.
Dus goed voor hem, af en toe eens tegen een muur te lopen en te beseffen dat er soms nog werk aan is ;)
Ik kan ook de bal weerkaatsen.. moet er altijd geschreven worden "voetjes op de grond" als hij niet eens wint. Achja die pers.. laat u daar toch niet aan vangen of door beïnvloeden, dat is al langer bezig dan vandaag. Hij heeft nog genoeg werkpunten dat is zo idd.. een goede leerschool deze rit.
 
Toch absoluut belachelijk om er zo'n gravelstrook in te steken. Was die klim op het asfalt al niet zwaar genoeg ofzo 🙄?

Hetzelfde met die plugstreets in Gent-Wevelgem. Vooral nuttig om er voor te zorgen dat één of andere kanshebber lek rijdt en zijn kansen verspeelt.
 
Was het te steil voor Remco? Misschien...
Maar in de ronde van Burgos heeft hij wel op een steile aankomst solo gewonnen (in 2020 denk ik, voor zijn val), dus als hij echt in topvorm is kan hij dit wel aan normaal.

Die gravel was niet nodig, was al lastig genoeg want het was al serieus kruipen voor de meeste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan