Wielervoorjaar 2022 | Aanloop naar het echte werk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak dan volgende onderverdeling:
- Voorjaarsklassiekers
- Giro
- Tour
- Vuelta
- De koers van de week (waarin dan alle kermiskoersen/voorbereiding/parijs-nice/tirreno/dauphiné/etc in terecht kan)

En daarnaast:
- Algemeen wielernieuws (transfers/geruchten/doping/...)
En de rest van de reutemeteut zoals er nu al topics zijn.

Ik ben grote voorstander van dit subforum, bedankt Jonas om er werk van te maken.

Is dat niet voornamelijk een kwestie van gewoon het verfijnen van de scope? Ik denk dat zoiets uiteindelijk zichzelf wel uitwijst. Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat ik hier precies méér activiteit is dan vóór de creatie van het aparte subforum.

@Jonas89 heb je geen soort berichtenpowermeter (2sided) waarmee jullie zien of er inderdaad meer traffiek is?
Eventjes: Dit klopt alvast. Een grafiekje van onze admins (ja, even gespiegeld zodat het chronologisch staat) :
StatsWielrennen2.png

De activiteit is in stijgende lijn, zeker sinds de afsplitsingen. En dat nog voor het echte werk is begonnen.

De mods zijn ondertussen deze feedback al aan het bekijken en aan het zien wat ze gaan doen.

Zag er al halfweg de klim niet zo goed uit had moeite met de tempo versnellingen. Nu zakt hij er helemaal door gaat zijn leiderstrui ook verliezen.

Vlasov natuurlijk niet de minste.

Denk dat hij ook moet leren om te durven kleinder te schakelen als hij het moeilijk heeft (of hij heeft schakelproblemen gehad).

Bij het opdraaien van die gravel strook stond hij ook quasi stil, verkeerde spoor of versnelling. Nadien goed hersteld maar dan de benen niet meer.

Vlasov wel echt indrukwekkend. Carlos Rodriguez trouwens echt een topper. Jaartje te vroeg prof geworden imo, maar komt er nu echt door. Kan tijdrijden, hardrijden en ontzettend goed klimmen.

De hype is weeral gedaan :(

Rodriguez is zich ook goed aan het ontwikkelen!
En de onvermijdelijke PELLO is daar ook weer!!

Remco moet het toch meer hebben van iets mindere steile klims waar hij zijn tempo kan rijden. Die tussen versnellingen nekken hem. Nog steeds geen slecht resultaat.
Als die conclusie klopt (en dat zullen ze binnen Quickstep het beste weten) is het wel raar om voor de Vuelta te kiezen dit jaar.

De Ayuso hypers (waaronder ik :biglaugh: ) ook eventjes met de voetjes op de grond.
Ik vraag mij af of die commentators er niet los naast zaten met enkele namen. Ik hoorde ze op een gegeven moment zeggen: "hier is Ayuso" en dat was quasi op het einde en dan in de uitslag zie ik dat Ayuso binnengekomen is op 3'23. Of wel heeft die zich serieus geparkeerd, of wel was dat gewoon Soler.

Hetzelfde met Tolhoek die zogezegd als 7e binnenkwam, dat was gewoon Ciccone...

Ik vraag mij af of die commentators er niet los naast zaten met enkele namen. Ik hoorde ze op een gegeven moment zeggen: "hier is Ayuso" en dat was quasi op het einde en dan in de uitslag zie ik dat Ayuso binnengekomen is op 3'23. Of wel heeft die zich serieus geparkeerd, of wel was dat gewoon Soler.

Hetzelfde met Tolhoek die zogezegd als 7e binnenkwam, dat was gewoon Ciccone...

Nee was wel degelijk Ayuso hoor. Maar misschien heeft die wel gewoon pech gehad want op een kilometer meer dan 3 minuten verliezen is wel heel veel. Nu zoals dadash zegt, hij is ontzettend jong.

Waarom is deze reactie nu weer nodig? Was vandaag iets minder.. kan de beste gebeuren. Is ook nog niet top op dit moment.

Ik weet dat ge van Evenepoel houdt, en dat mag, maar echt op elke iet wat negatieve post over Remco gaan reageren is toch ook weer niet nodig? Zo wordt er gewoon weer een 10 pagina lange discussie gestart die eigenlijk altijd op hetzelfde uitdraait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan