Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wist hij ook wel op het moment dat hij getekend heeft natuurlijk...Dat gewoon maar eens uitlekt wat daar speelt. Voor hetzelfde geld mogen ze een bepaald product (*kuch*, ketonen, *kuch*) niet gebruiken zoals aangegeven in de media, en wordt dat bij andere ploegen (Jumbo, Ineos, ...) standaard door de ploeg voorzien.
Dat waren cortisones héDat wist hij ook wel op het moment dat hij getekend heeft natuurlijk...
Ik snap ook niet goed wat ze wensen te bereiken om eerlijk te zijn. We zijn eind oktober, als je nu nog naar de rechtbank moet... tegen dat je daar een uitspraak hebt zijn we minstens nog een paar weken verder. Elk moment dat je daar vanaf nu mee bezig bent is tijd die alle andere profrenners gebruiken om op te bouwen naar 2022. En al ben je er niet fysiek mee bezig, dan wel mentaal.
Zelfs al geraak je weg bij DSM, moet je eerst nog een ander team vinden EN start je bij dat nieuwe team je eerste seizoen met een serieuze handicap. Of heeft Van Wilder niet gezien hoe "dik" Van Aert stond die winter met dat juridisch getouwtrek? Dat was niet (alleen) het wit van die WK trui...
In elke mogelijke uitkomst is dit gewoon een puur verlies scenario voor Van Wilder.

Behoorlijk triestig om als 21-jarige uw ploeg waar je met uw volle verstand hebt getekend voor de rechtbank te slepen. Ik weet niet wat er exact scheelt tussen beide partijen, maar dit lijkt me in ieder geval niet de beste oplossing.
Patrickje heeft ondertussen (oa) voor Vervaeke gekozen (als nieuwe meesterknecht voor Evenepoel)Van Wilder zou goed zijn voor DQST voor de rondeploeg maar Patrick gaat er wijselijk zijn handen vanaf houden met die contractperikelen..
Mooie transfer voor Vervaeke.Patrickje heeft ondertussen (oa) voor Vervaeke gekozen (als nieuwe meesterknecht voor Evenepoel)
Deceuninck-Quick-Step hengelt Louis Vervaeke binnen
Ik zou als ik hem was ook zijn handen voorlopig afhouden van Van Wilder. Laat hem eerst het robbertje maar uitvechten met DSM.
Vervaeke is ook gewoon niet goed genoeg om voor eigen rekening te rijden, is prof sinds 2014 en heeft exact 0 overwinningen op zijn naam.Mooie transfer voor Vervaeke.
Hoe goed Alpecin ook is,DQS is toch nog een niveau hoger en is ook meer geschikt voor hem als klimmer.
10 jaar geleden deed er nog 20 man moeite voor een klassement, tegenwoordig is het clubje nog selecter geworden en mikken renners gewoon op ritten. De 14e stond al op meer dan 45 minuten. In de tour van dit jaar was het van hetzelfde. De 13e op 38 minuten.Ik zag ergens in een artikel passeren "vorig jaar werd hij knap 20ste in de Giro". Dat is zowat de laatste plaats van de mannen die het zich aantrekken
Weer een mannetje extra voor de klimtrein dus.Padun naar alle waarschijnlijkheid naar Ineos
Ik weet niet, misschien omdat hij daar een massa geld verdient? Kwiatkowski verdient meer als alaphilippe, van aert, van der Poel, Roglic,...Precies Real Madrid + Barçalona in het kwadraat.Ik begrijp zelfs niet waarom een Padun daarbij zou tekenen. Die kan evengoed de toer opgaan zoals een Kwiatkowski. Blijf toch bij dé ploeg van dit jaar?