Rijden met een Duitse licentie.Duitse ploeg*
Maar het is gewoon een Nederlandse ploeg hoor. Nederlandse omkadering, Nederlandse roots en gewoon in de basis een vooral Nederlandse ploeg.
De staff telt 14 leden waarvan 9 Nederlanders en 1 Duitser.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijden met een Duitse licentie.Duitse ploeg*
En halen piepoli ook binnen in de technische stafTransfer van het seizoen: Ibarguren van QS naar Movistar.
Als ze bij Movistar vliegen volgend jaar weten we ook ineens waaromTransfer van het seizoen: Ibarguren van QS naar Movistar.

En Tom Boonen bij Us postal eind 2002.
Ik dacht dat Dennis zijn contract 2x wel had uitgedaan (maar blijkbaar niet).Dennis, 2x.
Valverde gaat vliegenTransfer van het seizoen: Ibarguren van QS naar Movistar.

Valverde gaat vliegen![]()
Gaat Van Wilder nu officieel weg bij DSM? Zat daar niet goed in zijn vel dacht ik.
Wat win je als ploeg met een renner in uw team die liever weg wilt.Die wilt weg, maar ze laten hem niet gaan. Gaat waarschijnlijk de gerechtelijke kant op.
Er worden wel gevaarlijke precedenten geschept op die manier natuurlijk... je mag imo ook niet naar een systeem gaan waar een renner zijn contract zomaar kan verbreken omdat zijn zadel 2mm te hoog stond. Ik ben nog altijd van mening dat als je een contract tekent voor 2 jaar, dat die 2 jaar gerespecteerd wordt. Een ploeg kan een renner die nog 2 jaar onder contract ligt niet zomaar buiten zetten, dan verwacht je ook die renner niet zomaar kan vertrekken.Wat win je als ploeg met een renner in uw team die liever weg wilt.
Je kan toch niet verwachten dat deze dan goed zal presteren.
Dat hij financieel moet compenseren dat snap ik. Maar dat je die jongen actief gaat blokkeren begrijp ik niet.
Dus alle duitse, franse, luxemburgse en nederlandse ploegen zijn eigenlijk belgische ploegen?En DSM is een Nederlanderse ploeg, je kan dat nu toch bezwaarlijk een buitenlandse ploeg noemen. Strikt genomen wel, maar het is verdorie een steenworp van België.

Ik geef je gelijk dat een contract moet gerespecteerd worden.Er worden wel gevaarlijke precedenten geschept op die manier natuurlijk... je mag imo ook niet naar een systeem gaan waar een renner zijn contract zomaar kan verbreken omdat zijn zadel 2mm te hoog stond. Ik ben nog altijd van mening dat als je een contract tekent voor 2 jaar, dat die 2 jaar gerespecteerd wordt. Een ploeg kan een renner die nog 2 jaar onder contract ligt niet zomaar buiten zetten, dan verwacht je ook die renner niet zomaar kan vertrekken.
Anders krijg je op den duur voetbalscenario's waar de rijke ploegen als Ineos & UAE gewoon met een zak geld midden in het seizoen ergens renners gaan halen omdat die een goed seizoen rijden en ze die wel kunnen gebruiken in hun Tour ploeg. Voetbal is, niet alleen op dat vlak trouwens, iets waar best zo weinig mogelijk sporten zich aan spiegelen.
Tis trouwens een mes dat aan twee kanten snijd. DSM heeft niks aan een renner die niet goed in zen veld zit en wrs dus ook niet gaan presteren maar voor Van Wilder is dit een heel belangrijk moment in zijn carriere. Van Wilder moet nog ALLES bewijzen en als die aan het begin van zijn carrière al het label krijgt van moeilijke jongen te zijn en het gaat nadien naar een andere ploeg waar hij de eerste 2 jaar geen platte prijs rijdt is dat veel kans gewoon fin de carrière. As in: rijdt de rest van u carriere maar voor Wallonie Bruxelles. Voor een klimmerstype als Van Wilder is terecht komen in een Belgische ploeg die enkel kleine koerskes rijdt in en rond de Benelux gewoon dodelijk.
Kijk naar Sele: diej heeft op 9lives meer dan eens gezegd dat het voor hem gewoon heel moeilijk was om nog terug hogerop te geraken onder andere omdat de ploegen waarvoor hij reed 99% koersen reed die hem gewoon niet lagen.