iceman160487
Well-known member
We hebben wel een nieuwe Boonen hé met die Vermeersch. 22 jaar… Die man is geboren voor de kasseien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stel voor dat je naar vinkentellen gaat kijken ofzo.WAT EEN KLOTEKOERS!!!!
Ongelofelijk gewoon. Waarom waarom waarom waarom toch!!!!
Inderdaad, z'n wedstrijd wegzetten als wieltjeszuigerij is niet fair.en Colbrelli heeft echt wel gekoerst hoor die ging vlugger in de tegenaanval dan VDP

Idd. Al dachten we dat van Sepp ookWe hebben wel een nieuwe Boonen hé met die Vermeersch. 22 jaar… Die man is geboren voor de kasseien.

Moet gewoon Colbrelli vast zetten aan de koord.Mathieu kan duidelijk nog wa lessen gebruiken op gebied van baanwielrennen. Het vet was er af maar laat zich hier rollen als nieuweling...
Maar je kan ook niet ontkennen dat Colbrelli de slimste was hé.toeme zeg Lampaert was toch ook goed zonde van al die pech
en Colbrelli heeft echt wel gekoerst hoor die ging vlugger in de tegenaanval dan VDP
Sep heb ik dit niet zien doen op zijn 22…Idd. Al dachten we dat van Sepp ook
Eigenlijk is deze prestatie misschien nog wel straffer dan die van Boonen destijds... (allé, zinloos om te vergelijken eigenlijk)
Nee, hij heeft niet gewoekert met zijn krachten maar heeft ook niet gewieltjeszuigt gewoon de koers gereden die hij moest rijdenMaar je kan ook niet ontkennen dat Colbrelli de slimste was hé.
Dit... hij laat Cobrelli gewoon onderdoor komen. Onbegrijpelijk.Moet gewoon Colbrelli vast zetten aan de koord.
Je gunt het toch iedereen buiten deze Colbrelli zeker?Ik stel voor dat je naar vinkentellen gaat kijken ofzo.

Nee, dat is waar. Het was al zijn 3e P-R toen hij 2e werd na CancellaraSep heb ik dit niet zien doen op zijn 22…
Rijdt gewoon een echt zwakke sprint.Mathieu kan duidelijk nog wa lessen gebruiken op gebied van baanwielrennen. Het vet was er af maar laat zich hier rollen als nieuweling...