Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja Vermeersch, daar zat toch een overwinning in denk ik. Maar hou je zenuwen daar maar eens onder controle.

Mathieu kan duidelijk nog wa lessen gebruiken op gebied van baanwielrennen. Het vet was er af maar laat zich hier rollen als nieuweling...

We hebben wel een nieuwe Boonen hé met die Vermeersch. 22 jaar… Die man is geboren voor de kasseien.
Idd. Al dachten we dat van Sepp ook :unsure:

Eigenlijk is deze prestatie misschien nog wel straffer dan die van Boonen destijds... (allé, zinloos om te vergelijken eigenlijk)

Jawadde ik had het Vermeersch toch ook enorm gegund, is dat een koers rijden.

VDP duidelijk niet in bloedvorm maar wel enorm diep gegaan, respect.

Colbrelli, mja zoals vele veruit mijn derde keuze van de drie maar gwn dikke koers gereden natuurlijk.

toeme zeg Lampaert was toch ook goed zonde van al die pech

en Colbrelli heeft echt wel gekoerst hoor die ging vlugger in de tegenaanval dan VDP
Maar je kan ook niet ontkennen dat Colbrelli de slimste was hé.

Jammer dat een Belg of een halve Belg niet heeft gewonnen vandaag, t'is ne Italiaan.

Ik stel voor dat je naar vinkentellen gaat kijken ofzo.
Je gunt het toch iedereen buiten deze Colbrelli zeker? :help:

Ik vind dat er iets stinkt aan Bahrein. Maar goed koop je nu niks mee natuurlijk :P

Doodzonde gewoon. Colbrelli kende niet eens de naam van Vermeersch. Die jongen was wel man van van de wedstrijd maar goed.

Zalige koers. Vermeersch veruit de beste. Had die zijn koers opnieuw moeten rijden, hij zou het anders doen en winnen.

Ik ben wel blij dat Colbrelli er dit seizoen is doorgekomen. Die komt niet gewoon uit de lucht vallen he mannen.

Ook heel benieuwd naar Van Aert zijn verhaal. In de finale leek hij me wel in orde maar precies in het midden een tik gehad.

Mathieu kan duidelijk nog wa lessen gebruiken op gebied van baanwielrennen. Het vet was er af maar laat zich hier rollen als nieuweling...
Rijdt gewoon een echt zwakke sprint.
Het vat was leeg, maar tactisch gewoon een slechte sprint gereden. Jammer jammer maar goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan