Obi Wan Kenobi
Well-known member
Ik blijf erbij, iedereen bij WVA ze hebben de power in het team om zo goed als de volledige koers te dragen
El tractor tempo onderhouden tot in leuven of verder
Benoot, Campenaerts , Lampaert, Teuns, (als ze zelf kopman mochten zijn reden ze zo goed als allemaal top 20) zo ver mogelijk de koers onder controle houden
Evenepoel als laatste topknecht houden om alles bij elkaar te houden
Stuyven trekt de sprint aan voor wout en de klus is geklaard. (
makkelijker op papier dan in het echt natuurlijk).
Het enigste dat ze moeten zorgen is dat Ewan en zoveel mogelijk snelle mannen eraf liggen.
De kans dat ze in een groepje aankomen is vrij groot.
Dan zou ik toch proberen met stuyven en of wout in die eerste groep te zitten.
Evenepoel kan het gewoon niet maken na die OS en EK om aan te vallen. Als het lukt goed voor hem, maar wat als het OPNIEUW niet lukt, voor een renner als remco is het niet goed genoeg om wout in een zetel te plaatsen (dat is eerder de rol voor een lampaert vind ik). Evenepoel moet Wout in een winnende stelling brengen.
Maar dit peleton is effectief een pak sterker (bvb. in overijse waren de beste renners niet in zijn ploeg Ewan , Wellens , Laporte).
El tractor tempo onderhouden tot in leuven of verder
Benoot, Campenaerts , Lampaert, Teuns, (als ze zelf kopman mochten zijn reden ze zo goed als allemaal top 20) zo ver mogelijk de koers onder controle houden
Evenepoel als laatste topknecht houden om alles bij elkaar te houden
Stuyven trekt de sprint aan voor wout en de klus is geklaard. (
makkelijker op papier dan in het echt natuurlijk). Het enigste dat ze moeten zorgen is dat Ewan en zoveel mogelijk snelle mannen eraf liggen.
De kans dat ze in een groepje aankomen is vrij groot.
Dan zou ik toch proberen met stuyven en of wout in die eerste groep te zitten.
Evenepoel kan het gewoon niet maken na die OS en EK om aan te vallen. Als het lukt goed voor hem, maar wat als het OPNIEUW niet lukt, voor een renner als remco is het niet goed genoeg om wout in een zetel te plaatsen (dat is eerder de rol voor een lampaert vind ik). Evenepoel moet Wout in een winnende stelling brengen.
Maar ook mindere renners , het waren mooie zeges op een hele knappe manier. (Wil hier geen nieuwe discussie over opwekken hoeft niet).Ik denk eigenlijk dat Evenepoel een groot stuk van zijn zeges net op soortgelijke parcoursen heeft behaald. Sterker nog: de drie ritten in lijn die hij dit jaar won, waren op een soortgelijk of zelfs iets minder selectief parcours. Die kan als geen ander een hoog tempo volhouden net na een stomme puist.
Maar dit peleton is effectief een pak sterker (bvb. in overijse waren de beste renners niet in zijn ploeg Ewan , Wellens , Laporte).

Nog VDP fans ?