Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begrijpelijk maar geeft ook aan dat hij dat tijdrijden niet beziet als iets bijkomstig en zeer serieus neemt!Wout in de studio “dit is mij het zilver te veel”.
Zijn gezicht staat op ontploffen.
Deze man is werkelijk teleurgesteld. Die zal echt volgende zondag met veel agressie starten.
Dat blijft van het frame afhangen. Die pinarello is behoorlijk breed en de bidon staat in verhouding ook vrij laag. De wind raakt sowieso je frame, daar kan je niet buiten. Door de airflow rond het frame en vervolgens de bidon te leiden bots de lucht mogelijks minder met de zadelbuis of staande achterbrug. Zoek foto's van Dennis in Tokio of mannen als Froome en Thomas uit het verleden. Die rijden allemaal met ronde bidons.Ja, maar een aero bidon is nog altijd sneller dan een gewone ronde bidon hé.
Niet perse. Ik kan me niet voorstellen dat Ganna, ineos en pinarello uren in de windtunnel zitten om dan de drinkbus niet te testen.Ja, maar een aero bidon is nog altijd sneller dan een gewone ronde bidon hé
Bij deze kunnen we na vandaag de Remco discussies ook begraven zeker![]()

Philipsen wint nu ook een WT klassieker. Misschien wel één van de lelijkste en minst in het oog springende klassiekers van het jaar, maar hij doet het toch maar.
Toch een mooie stap gezet dit jaar.
Het is een semi-klassieker maar goedPhilipsen wint nu ook een WT klassieker. Misschien wel één van de lelijkste en minst in het oog springende klassiekers van het jaar, maar hij doet het toch maar.
Toch een mooie stap gezet dit jaar.
Wat maakt die ranking uit? Bepaalt dat iets? Of is het gewoon een ranking?Ah ik zie dat Wout nu eerste in de UCI ranking staat, ik zie die wel het jaar afsluiten op die 1st plek.
Meer kans om hoog te scoren in het WC en PR dan Tadej, WC & Lombardije imo.
Wat maakt die ranking uit? Bepaalt dat iets? Of is het gewoon een ranking?
Dacht dat je daar gewoon paar Mio voor op tafel moet leggenGoh, het is de officiële ranking maar echte gevolgen heeft die niet.
De UCI team ranking daarentegen wel, die bepaalt na 2022 mee welke teams een WT licentie krijgen.

Garmins en Wahoo’s worden toch meer geapprecieerd denk ik…Dacht dat je daar gewoon paar Mio voor op tafel moet leggen![]()