Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wout in de studio “dit is mij het zilver te veel”.
Zijn gezicht staat op ontploffen.

Deze man is werkelijk teleurgesteld. Die zal echt volgende zondag met veel agressie starten.

Wout in de studio “dit is mij het zilver te veel”.
Zijn gezicht staat op ontploffen.

Deze man is werkelijk teleurgesteld. Die zal echt volgende zondag met veel agressie starten.
Begrijpelijk maar geeft ook aan dat hij dat tijdrijden niet beziet als iets bijkomstig en zeer serieus neemt!

Hopelijk kan hij dat inderdaad gebruiken op het WK!

Ja, maar een aero bidon is nog altijd sneller dan een gewone ronde bidon hé.
Dat blijft van het frame afhangen. Die pinarello is behoorlijk breed en de bidon staat in verhouding ook vrij laag. De wind raakt sowieso je frame, daar kan je niet buiten. Door de airflow rond het frame en vervolgens de bidon te leiden bots de lucht mogelijks minder met de zadelbuis of staande achterbrug. Zoek foto's van Dennis in Tokio of mannen als Froome en Thomas uit het verleden. Die rijden allemaal met ronde bidons.

De voorkant van de fiets moet de wind breken, verderop gaat het er om hoe goed kan je de wind rond renner en frame begeleiden zodat het achter de renner voor zo min mogelijk drag zorgt.

Ik zet men geld op Remco volgende week :devilish:

Hoedje af voor een Pogacar ook, dat die nog de moeite wilt doen om hier aan deel te nemen.
Voor wie en voor wat eigenlijk, om de vorm op te krikken voor volgend weekend?

edit: Ah ie rijdt Lombardia nog, wordt een mooie battle met Remco 😎

Laatst bewerkt:
Volgende week dan maar hopen op de trui voor Wout.
Maar de kans dat hij niet wint is natuurlijk veel groter. :(
Alles en iedereen zal in zijn wiel hangen en niet of half meewerken. Zoals bij de Olympische Spelen.
Hopelijk deze keer sterke ploegmaats aan zijn zijde in de finale dan is het mogelijk.

Ah ik zie dat Wout nu eerste in de UCI ranking staat, ik zie die wel het jaar afsluiten op die 1st plek.
Meer kans om hoog te scoren in het WC en PR dan Tadej, WC & Lombardije imo.

Philipsen wint nu ook een WT klassieker. Misschien wel één van de lelijkste en minst in het oog springende klassiekers van het jaar, maar hij doet het toch maar.

Toch een mooie stap gezet dit jaar.

Philipsen wint nu ook een WT klassieker. Misschien wel één van de lelijkste en minst in het oog springende klassiekers van het jaar, maar hij doet het toch maar.

Toch een mooie stap gezet dit jaar.
Het is een semi-klassieker maar goed :P
De grote ronde Alexander Kristoff is het. Die man heeft daar al meer wel op het podium gestaan dan niet.

Sinds wanneer is dat WT. Is dat die koers die normaal op 1 mei wordt georganiseerd? Dat was normaal nog een redelijk prestigeuse wedstrijd voor duitsland. Je hebt/(had?) ook nog de HEW maar voor de rest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan