Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Godver... Weeral 2e... En dan nog op 6 seconden :( Hopelijk is het volgende zondag ook weer niet van dat...

Wel een ferme prestatie van beiden Belgen. Niets op aan te merken :)

Het WK in Zolder was toch nog pijnlijker. Een massasprintWK terwijl je zelf geen sprinters hebt...

Goh, Steels won in 98, 99 en 2000 massasprints in de Tour. Zolder was 2002. Aangezien dat een paar jaar op voorhand wordt beslist...

Maar goed, wat speelt er allemaal bij de toewijzing. Ook wat politiek links en rechts zeker?

Maar goed, wat speelt er allemaal bij de toewijzing. Ook wat politiek links en rechts zeker?
Vlaanderen wou graag meer dan 1 stad in de picture zetten. Dan zal het ook wel gespeeld hebben wie mee wou in het verhaal (en dus centen op tafel wou leggen).
Starten aan de kust, finish in Brugge. Wegrit starten in Antwerpen en dan finish in Leuven met ook nog doortocht in Mechelen, en een uitstapje naar Overijse. Dat lijkt me toch niet slecht gedaan als reclame voor Vlaanderen.

TT rond Overijse en dan een sprintfestijn als wegrit, daar waren we toch ook niet happy van geworden :D

Ik zit die Vive le Vélo eens (tegen mijn principes in) te kijken na meldingen van een stomdronken Patlef. Mensenlief, wat is dit. :ROFLMAO:

In zijn eerste interactie probeert hij dan nog het woord 'crossertje' uit te spreken. Probeer dat maar eens met een stuk in uwe frak. Dat glas is ook continu leeg en terug vol. :ROFLMAO:

Hoogtepunt van vive le vélo vandaag was dan toch Ruben Block die turn the tide covert als afsluiter!
Moet er wel bij zeggen dat ik bijna even zat ben als lefevre.

Man halfweg werd het tijdens vive le vélo met Lefevre toch echt extreem met dat gebrabbel.

En Karl zijn stekske gans opt einde en Elodie die haar lach weer niet kon inhouden; schitterend! :rofl:

Laatst bewerkt:
De laatste vandaag is 47 jaar en deed er 18 minuten langer over dan Ganna :thinking:
Zou woestijnvis die ingehuurd hebben?
Ik vind er 1 andere uitslag van terug en dat was het wk in Harrogate, toen eindigde hij op 28 minuten aan 34,7 gemiddeld.
De man is blijkbaar geboren en getogen in London. Als je dan de dubbele nationaliteit hebt kan je al eens naar een wk.

Ja, en we hebben een exclusieve scoop. De nieuwe "directeur sportif" van Quickstep voor het seizoen 2022-2023 is ook bekend!

hqdefault.jpg

ik denk dat Elodie en OJH op zaterdag (tijdens de verkenningen) hun tijdrit hebben afgelegd.
Want blijkbaar zijn de vrouwen pas vandaag aan de slag op het parcours?

Zou woestijnvis die ingehuurd hebben?
Ik vind er 1 andere uitslag van terug en dat was het wk in Harrogate, toen eindigde hij op 28 minuten aan 34,7 gemiddeld.
De man is blijkbaar geboren en getogen in London. Als je dan de dubbele nationaliteit hebt kan je al eens naar een wk.
In Harrogate deed hij ook mee blijkbaar idd. De verplaatsing naar België zal nog goedkoop geweest zijn dan al die andere WK's. Dubbele nationaliteit van een land waar geen kat op de fiets zit = free ticket naar het WK voor een veredelde wielertoerist.

volgens patlev was het een drop van de insuline (heeft suikerziekte blijkbaar). Dat je dat kan oplossen met druivensuiker is wel geweten, maar je moet ze niet eerst laten gisten dacht ik ^^

die tweet van Taveirne is ook wel goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan