{BK}Black Devil
Well-known member
denk ni da ie volgende week nog moe afkomen 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hopelijk is het volgende zondag ook weer niet van dat... 
Het WK in Zolder was toch nog pijnlijker. Een massasprintWK terwijl je zelf geen sprinters hebt...
Vlaanderen wou graag meer dan 1 stad in de picture zetten. Dan zal het ook wel gespeeld hebben wie mee wou in het verhaal (en dus centen op tafel wou leggen).Maar goed, wat speelt er allemaal bij de toewijzing. Ook wat politiek links en rechts zeker?

vanaf morgen staat daar water aan die tafelLefevere goed zat van de wijn in de VIP.. en bij Carl ook al goed gedronken.![]()

Yep, die zit gewoon zat aan tafelLefevere goed zat van de wijn in de VIP.. en bij Carl ook al goed gedronken.![]()

ik had me ook een glas rodewijn gezet om mee in de sfeer te zijnHoogtepunt van vive le vélo vandaag was dan toch Ruben Block die turn the tide covert als afsluiter!
Moet er wel bij zeggen dat ik bijna even zat ben als lefevre.
Zou woestijnvis die ingehuurd hebben?De laatste vandaag is 47 jaar en deed er 18 minuten langer over dan Ganna![]()
In Harrogate deed hij ook mee blijkbaar idd. De verplaatsing naar België zal nog goedkoop geweest zijn dan al die andere WK's. Dubbele nationaliteit van een land waar geen kat op de fiets zit = free ticket naar het WK voor een veredelde wielertoerist.Zou woestijnvis die ingehuurd hebben?
Ik vind er 1 andere uitslag van terug en dat was het wk in Harrogate, toen eindigde hij op 28 minuten aan 34,7 gemiddeld.
De man is blijkbaar geboren en getogen in London. Als je dan de dubbele nationaliteit hebt kan je al eens naar een wk.
www.swisscycles.com
Ik dacht dat er gezegd was dat zij zaterdag gingen rijden?Gisterenmorgen, voor de mannenrit.

elodie heeft zaterdag idd gereden (heeft ze in de uitzending gezegd), maar OJH kan wel de zondag gereden hebben idd.Ik dacht dat er gezegd was dat zij zaterdag gingen rijden?
Enfin, we zullen het van de week wel zien.