Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ie een maand geleden nog top moest zijn in het mtb voor zijn punten?
Ja... zo werken vormcurves niet. Jij gaat er hier van uit dat hij dus op een dalend stuk in zijn vormcurve zit: nooit van zen leven. Zelfs ALS hij echt 100% gepiekt heeft naar de MTB events (wat ik eigenlijk gewoon niet geloof, op 90-95% pakt hij ook genoeg punten voor een goeie startplaats in Tokio) dan nog heeft hij direct na Nove Mesto een korte pauze ingelast om dan terug op te bouwen naar 26 juli.

Kortweg: Mathieu zijn vormcurve heeft wrs een lichte dip, een klein zaagtand, net na Nove Mesto om dan opnieuw in stijgende lijn te gaan tot 26 juli. Hij gaat tussen nu en Tokio alleen maar beter worden of toch zeker niet slechter. Mannen wiens piek in de Tour ligt zullen nu toch héél erg dicht tegen hun absolute piek moeten aanzitten.

Renaat tegen Nys in de Baloise Belgium Tour: voor jou zou het al te warm zijn vandaag 😄
Beter dan op eurosport en Froome 75 keer de Mont Ventoux zien op lopen!

Ja... zo werken vormcurves niet. Jij gaat er hier van uit dat hij dus op een dalend stuk in zijn vormcurve zit: nooit van zen leven. Zelfs ALS hij echt 100% gepiekt heeft naar de MTB events (wat ik eigenlijk gewoon niet geloof, op 90-95% pakt hij ook genoeg punten voor een goeie startplaats in Tokio) dan nog heeft hij direct na Nove Mesto een korte pauze ingelast om dan terug op te bouwen naar 26 juli.

Kortweg: Mathieu zijn vormcurve heeft wrs een lichte dip, een klein zaagtand, net na Nove Mesto om dan opnieuw in stijgende lijn te gaan tot 26 juli. Hij gaat tussen nu en Tokio alleen maar beter worden of toch zeker niet slechter. Mannen wiens piek in de Tour ligt zullen nu toch héél erg dicht tegen hun absolute piek moeten aanzitten.

Gij stoelt uw waarheid op assumpties en bouwt dan maar een luchtkasteel om lekker arrogant te zeggen "zo werken vormcurves niet". Zeer zeer matig.

Gij kent evenmin zijn waardes, laat staat doelen binnen het team. We zullen in de Tour wel zien. Zijn persoonlijke doel ligt misschien wel in Tokio, maar dat van zijn team niet. Doe willen dat hij nog genoeg overwinningen en punten pakt tussendoor. Mij lijkt het dus het waarschijnlijkst dat hij wel heeft gepiekt in het mtb en daar op verder borduurt. Dan wat publiciteit meegraaien in de Tour, afstappen en gewoon intensief trainingsblok richting Tokio Een talent als MVP heeft immers niet veel meer nodig om terug op zijn piek te zitten tegen Tokio. Zo begrijp ik het toch altijd van vader vp en de omkadering.

We zullen wel zien.

Nizzolo geeft teken dat hij problemen heeft

Renaat: "ja het gaat te snel voor Nizzolo". Hmm, ik denk eerder dat em iets voorheeft ^^

Allemaal instappen, de Remco hypetrein kan weer vertrekken!
Wel daar maak ik me juist zorgen over. Als je ziet hoe hij hier rijdt en hoe hij vorige week reed dan is die toch gewoon op zijn oude niveau? Dus geen koersen en nog niet 100% zijn is dan ook totaal de reden niet van zijn Giro. Voor hetzelfde geld zal het nooit een ronderenner zijn die 3 weken zo kan knallen, want daarvoor moet je toch uit heel goed hout gesneden zijn om dag na dag te recupereren van die zware ritten.

Gilbert gaat daar niet naartoe rijden hoor. Lotto weer heel erg sterk tactisch zeg. Hoe laat ge Evenepoel rijden. Dan vijf man in die achtervolgende groep, niet eens meteen dat gat proberen dichtrijden :rofl:

Ne mens zou beginnen denken dat Evenepoel meer een klassiek type is dan een ronderenner. Die jongen is gewoon op niveau hoor.

Nu heeft hij wel koersritme hé dat had hij niet toen de Giro begon

Eigenlijk was de Giro een goede inrij koers voor hem na een lang periode zonder wedstrijd

Wel daar maak ik me juist zorgen over. Als je ziet hoe hij hier rijdt en hoe hij vorige week reed dan is die toch gewoon op zijn oude niveau? Dus geen koersen en nog niet 100% zijn is dan ook totaal de reden niet van zijn Giro. Voor hetzelfde geld zal het nooit een ronderenner zijn die 3 weken zo kan knallen, want daarvoor moet je toch uit heel goed hout gesneden zijn om dag na dag te recupereren van die zware ritten.
Tja, dat gaan we pas weten na een grote ronde met goede voorbereiding.
Voor hetzelfde geld is dit gewoon de supercompensatie van de Giro.

Hahaha, al die supporters die "Komaan Remco" roepen, dat moet toch steken bij Campenaerts. :tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan