SomeDude
Banned
Voor 5 mio / jaar wil ik me ook wel eens inzettenFroome komt niet meer goed vrees ik.. Heeft ook zijn leeftijd tegen. Bewonderenswaardig hoe hij zich blijft inzetten maar de goede wielerjaren zijn helaas definitief gepasseerd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor 5 mio / jaar wil ik me ook wel eens inzettenFroome komt niet meer goed vrees ik.. Heeft ook zijn leeftijd tegen. Bewonderenswaardig hoe hij zich blijft inzetten maar de goede wielerjaren zijn helaas definitief gepasseerd.
Mij stoort vooral het feit dat hij blijft verkondigen dat alles nog goed komt en dat hij de TDF nog zou kunnen winnen of het toch zo laat uitschijnen. Niemand zou hem scheef bekeken hebben om na de val die hij heeft meegemaakt gewoon zich nog te focussen op een lager niveau en misschien terug wat te gaan knechten of meer gaan voor een langere ontsnapping. Ik zag hem echt wel nog graag rijden in zijn gloriedagen maar nu krijg ik toch een beetje het "vergane glorie" gevoel.Froome komt niet meer goed vrees ik.. Heeft ook zijn leeftijd tegen. Bewonderenswaardig hoe hij zich blijft inzetten maar de goede wielerjaren zijn helaas definitief gepasseerd.
) heeft gezet daar in Nove MestoNiemand had ook verwacht dat je Mathieu zou zien winnenHij gaat toch last hebben om Pidcock te verslaan in Tokio. Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd..
.Je moet hier weer ons topic niet komen hijacken!
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat hij er nog wat extra vet heeft afgegooid in de voorbije 2 weken... Die oogkassen zo diep, die kaaklijn scheermesscherp, zo heb ik hem nog nooit gezien.
Ik denk dat Pidcock hem nog eens extra op scherp (ja, inderdaad...) heeft gezet daar in Nove Mesto

Euhm, interview beluisterd? Gaat ook over zijn plannen voor tds en tdf...Je moet hier weer ons topic niet komen hijacken!
For all things MTB, this way => https://www.beyondgaming.be/threads/wereldbeker-mountainbike-2021.4505/![]()
enlighten me: hoe is het parcours in Tokio?Hij gaat toch last hebben om Pidcock te verslaan in Tokio. Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd..
En toch gaat Vdp volgens mij niet winnen daar in Tokio. Parcours is niet alles.. er zijn nog vele andere omstandigheden die minder in zijn voordeel spreken.enlighten me: hoe is het parcours in Tokio?
Inderdaad: korte steile hellingen, niet te vergelijken met die WB wedstijd lijkt me
Niet te hoog van de toren blazen op voorhand en hopelijk houd zijn pa Adrie hem wat koest met zijn typisch arrogant gezeik..Euhm, interview beluisterd? Gaat ook over zijn plannen voor tds en tdf...
Die scherpte gaat hem daar ook geen windeieren leggen he... de andere punchers zitten al met de slappe kak denk ik dan.
Net toen ik dacht dat het wat beter ging bij jou...jammer.Niet te hoog van de toren blazen op voorhand en hopelijk houd zijn pa Adrie hem wat koest met zijn typisch arrogant gezeik..
1 keer 10de in de proloog van de Tour 2019. Voor de overige ITT's zie ik eerder noteringen tussen de 20-30ste plaats.LutsenkoHeeft die hiervoor ooit al top 10 gereden in een tijdrit in de World Tour?