Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen Alaphilippe in Tokio. Zou niet stroken met zijn andere doelen.

Heel raar.

Logisch. Reed al een gans voorjaar. Straks ook nog de Tour en dan ook nog eens een najaar daar tussen ook nog even naar Tokio gaan zou wat te veel van het goede zijn.

Zo raar vind ik dat nochtans niet. Als wielrenner moet je nu eenmaal keuzes maken op bepaalde punten en een Olympische titel is nu eenmaal in tegenstelling tot in andere sporten niet het allerhoogste.

Die geruchtenmolen gaat al een tijdje. Als ik de engelstalige eurosport moest geloven was het al een done deal.

8 mil, niet weinig voor iemand die de laatste jaren niet zo zot veel meer gewonnen heeft, maar je voelt wel dat hij de zin om te koersen terug heeft, dus bij DQS zou hij perfect aan een tweede leven kunnen
Moet er toch extra geld gevonden zijn? Almeida en Benett zitten daar bijlange niet aan.

Meh Sagan... Ik zie die nu niet onmiddellijk passen binnen de ploeg. Precies zo een eenzaat. Maarja als Specialized er zich mee mag moeien kan Patje ook enkel maar knikken zeker? Moest het verhaal al kloppen natuurlijk.

Als Sagan en Quickstep liefhebber zie ik die precies ook niet per se graag naar Quickstep komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan