SomeDude
Banned
Maar hij had net rustperiode gehad10 dagen is echt niks. Als hij het nadien niet te zot aanpakt om te compenseren of zichzelf nu te dik maakt, is het volgens mij zelfs goed dat die eens een week (gedwongen) platte rust neemt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hij had net rustperiode gehad10 dagen is echt niks. Als hij het nadien niet te zot aanpakt om te compenseren of zichzelf nu te dik maakt, is het volgens mij zelfs goed dat die eens een week (gedwongen) platte rust neemt.

Dat is al oud nieuws. Staan beide aan de start hier zaterdag, DQS heeft precies nog plekjes openOndertussen zijn zowel Julien Vermote als Guillaume van Keirsbulck opgepikt door de gebroeders Roodhooft, en hebben ze onderdak gevonden bij Alpecin-Fenix.

Ondertussen zijn zowel Julien Vermote als Guillaume van Keirsbulck opgepikt door de gebroeders Roodhooft, en hebben ze onderdak gevonden bij Alpecin-Fenix.
Voor op de weg hebben ze toch maar 1 team volgens hun siteGvk zit als ik het goed voorheb niet bij het pro conti team van Alpecin fenix, paar het continentale gedeelte. Vermogen zit wel bij het pro conti gedeelte
Hij joint eigenlijk het 'development' team![]()
Guillaume Van Keirsbulck vindt onderdak bij continentale afdeling Alpecin
Na meer dan vier maanden zonder ploeg is ook Guillaume Van Keirsbulck terug renner. De 30-jarige West-Vlaming staat dicht bij een contract met het Alpecin Fenix Continental Team, het kleine broertje van Alpecin-Fenix, waar enkele crossers en mountainbikers huizen.m.nieuwsblad.be

Welcome, Guillaume!
We're very excited to welcome Guillaume Van Keirsbulck at #AlpecinFenix (development team)![]()
)
![]()
Tom Dumoulin keert in Zwitserland terug in koers
Breaking Tom Dumoulin keert terug als profwielrenner op het hoogste niveau. Na een periode van een kleine vier maanden waarin hij zichzelf de vraag stelde of hij nog wel door wilde gaan met wielrennen, heeft hij de knoop doorgehakt om zich nog enkele jaren op de topsport te richten. Hij merkte...www.wielerflits.nl
wooohooo
(blijkbaar gebeurt er toch nog voldoende naast de giro om een extra topic te hebben)
Dat kunnen we niet laten gebeuren he! Miss een Dumoulin topic?Oef, stel je voor dat dit bericht werd ondergesneeuwd door Roze Remco? pt. 2

4 maand niet moeten leven als prof vs maanden revalideren en trainen voor iets wat misschien niet komt en als het komt weet je niet wanneer.Hij was een tijdje terug al opgenomen op de lijst voor de Olympische spelen. Wat uiteraard gek is als je niet meer zou herbeginnen
Ik blijf het toch vreemd vinden dat hij een half jaar uit de koers stapt na 2 jaar waar hij al zoveel thuis heeft gezeten. (val giro + corona).
![]()
Tom Dumoulin keert in Zwitserland terug in koers
Breaking Tom Dumoulin keert terug als profwielrenner op het hoogste niveau. Na een periode van een kleine vier maanden waarin hij zichzelf de vraag stelde of hij nog wel door wilde gaan met wielrennen, heeft hij de knoop doorgehakt om zich nog enkele jaren op de topsport te richten. Hij merkte...www.wielerflits.nl
wooohooo
In Hongarije, veronderstel ik.Zenden ze dat uit eigenlijk ergens?