Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja, dan is het zo. 10 dagen is en blijft 'niks'. Voor een topsporter is dat natuurlijk iets impactvoller dan voor een recreant zoals jij en kn. In (de eerste ritten van) de Tour zal hij dat misschien wel merken, maar op de OS en op het WK zal dat misschien net in zijn voordeel spelen.

En daarbij merk je altijd dat die snel heel goed is zodra die enkele wedstrijddagen in de benen heeft. Ik zou me als ik hem was gewoon proberen geen zorgen te maken en effe te genieten van de rust.

Ondertussen zijn zowel Julien Vermote als Guillaume van Keirsbulck opgepikt door de gebroeders Roodhooft, en hebben ze onderdak gevonden bij Alpecin-Fenix.

Ondertussen zijn zowel Julien Vermote als Guillaume van Keirsbulck opgepikt door de gebroeders Roodhooft, en hebben ze onderdak gevonden bij Alpecin-Fenix.
Dat is al oud nieuws. Staan beide aan de start hier zaterdag, DQS heeft precies nog plekjes open
Even mailtje naar Patje sturen :unsure:

Als die Van Keirsbulck kunnen laten schitteren dan zijn het toch echt straffe kerels de Roodhoofdt broers. Vermote vind ik dan weer wel een goede keuze, zal meer dan ooit beseffen dat hij als (super?)knecht veel meer zijn rol heeft dan als kopman.

De enige die Guillaume kan laten schitteren, is Guillaume zelf.
Zou me verbazen mocht m meer dan het minimumloon verdienen bij Alpecin, zelfde voor Vermote eigenlijk.

Gvk zit als ik het goed voorheb niet bij het pro conti team van Alpecin fenix, paar het continentale gedeelte. Vermogen zit wel bij het pro conti gedeelte

Hij joint eigenlijk het 'development' team ;)

📢 Welcome, Guillaume! 📢
We're very excited to welcome Guillaume Van Keirsbulck at #AlpecinFenix (development team) 🥳

wooohooo

(blijkbaar gebeurt er toch nog voldoende naast de giro om een extra topic te hebben :D )

Hij was een tijdje terug al opgenomen op de lijst voor de Olympische spelen. Wat uiteraard gek is als je niet meer zou herbeginnen :D

Ik blijf het toch vreemd vinden dat hij een half jaar uit de koers stapt na 2 jaar waar hij al zoveel thuis heeft gezeten. (val giro + corona).

wooohooo

(blijkbaar gebeurt er toch nog voldoende naast de giro om een extra topic te hebben :D )

Oef, stel je voor dat dit bericht werd ondergesneeuwd door Roze Remco? pt. 2

Hij was een tijdje terug al opgenomen op de lijst voor de Olympische spelen. Wat uiteraard gek is als je niet meer zou herbeginnen :D

Ik blijf het toch vreemd vinden dat hij een half jaar uit de koers stapt na 2 jaar waar hij al zoveel thuis heeft gezeten. (val giro + corona).
4 maand niet moeten leven als prof vs maanden revalideren en trainen voor iets wat misschien niet komt en als het komt weet je niet wanneer.

Tijdens de corona waren de meeste renners wel thuis, maar mentaal moet dat een heel zware periode geweest zijn.

wooohooo

Geeuw. Kunnen weer gezaag aanhoren over hoe lastig alles is. Echt een genot dat deze saaie renner terugkeert in het peloton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan