Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In juni was het zeker? Naar Frankrijk kan de kleine nog wel eens op bezoek komen maar Tokio is wat ver natuurlijk.Plus hij gaat ergens in die periode ook nog eens vader worden.
Die geruchtenmolen gaat al een tijdje. Als ik de engelstalige eurosport moest geloven was het al een done deal.
Moet er toch extra geld gevonden zijn? Almeida en Benett zitten daar bijlange niet aan.Die geruchtenmolen gaat al een tijdje. Als ik de engelstalige eurosport moest geloven was het al een done deal.
8 mil, niet weinig voor iemand die de laatste jaren niet zo zot veel meer gewonnen heeft, maar je voelt wel dat hij de zin om te koersen terug heeft, dus bij DQS zou hij perfect aan een tweede leven kunnen
Geloof ook niet dat dat 8mio voor 1 jaar gaat zijn + Sagan zijn loon wordt nu ook al deels (2mio als ik snel Google) door Specialized betaaldMoet er toch extra geld gevonden zijn? Almeida en Benett zitten daar bijlange niet aan.
Dan gaat hij toch niet meer voor het groen mogen gaan in de Tour...? Tenzij hij een andere grote ronde rijdt vanaf volgend jaar.
Het enige dat ik kan bedenken is dat Specialized een zak centjes opzij heeft liggen, om Sagan te betalen.Moet er toch extra geld gevonden zijn? Almeida en Benett zitten daar bijlange niet aan.
Die is gewoon slimmer als de rest. De kans dat de spelen doorgaan zijn erg klein, beter focussen op de Tour en vervolgens richting het Wk.Geen Alaphilippe in Tokio. Zou niet stroken met zijn andere doelen.
Heel raar.
Waarom zouden die niet doorgaan? De Jappen gaan echt niet zo hard gezichtsverlies willen lijdenDie is gewoon slimmer als de rest. De kans dat de spelen doorgaan zijn erg klein, beter focussen op de Tour en vervolgens richting het Wk.
Het gaat echt wel de compleet foute richting uit daar.Waarom zouden die niet doorgaan? De Jappen gaan echt niet zo hard gezichtsverlies willen lijden