Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou met dit budget 15 ipv 12 renners kunnen selecteren, dat bedoel ik :p
Terwijl het vroeger soms harde keuzes maken was om binnen het budget een deftige ploeg samen te stellen. En soms ene dure nemen en 3 goedkope jokers om dat te compenseren.

Ik vind het leuk, maar uiteindelijk blijft het een loterij. Ge kunt u goed informeren en Evenepoel of Bernal niet meenemen omdat die volgens uw informatie na een week wel uitstappen, maar voor hetzelfde geld wint één van die twee uiteindelijk vier ritten en de bergtrui. :P

Of zo'n Narvaez... Die heeft zijn laatste twee koersen niet uitgereden en anderhalve maand niet gekoerst, maar die kan ook even goed ineens twee of drie ritten winnen met zijn kwaliteiten.

Prono's zijn vooral leuk als achteraf blijkt dat ge juist zat. :biglaugh:

Alles gewoon hier lijkt me voldoende, het is niet dat er zoveel ander wielernieuws is ondertussen

Wielerprono invullen ging snel dit jaar, veel goedkope renners. Remco toch ook toegevoegd (is den duurste :D)

Als er een tourthread is mag er van mij ook een girothread zijn :p
giro>>>>>>>>>>>>>>tour :bow:

Wat gaan we dan doen met deze thread? Is niet alsof er iets anders te vertellen valt over wielrennen tijdens de Giro.

Het is vooral interessanter voor het toekomstig archief om grote rondes aparte topics te geven imo.

Die aparte topics hoeven voor mij allemaal niet. Wielerseizoen is alles omvattend toch? Welke koersen van betekenis worden vereden tijdens de Giro (of tijdens de Tour for that matter)? Speciaal een nieuw topic aanmaken en posts gaan versplinteren (want er zijn er altijd die niet door hebben dat er een apart topic is :unsure: ) gewoon om ervoor te zorgen dat die 2 of 3 non-posts die tijdens zo'n wielerronde niet over die ronde gaan niet verdrinken in de andere posts lijkt mij altijd zo nutteloos.

Is een deel van de reden dat dit op 9lives zo gedaan werd ook niet het feit dat er daar een limiet zat op het aantal posts in 1 topic? Die cap is bij dit forum verdwenen voor zover ik gelezen heb.

Die aparte topics hoeven voor mij allemaal niet. Wielerseizoen is alles omvattend toch? Welke koersen van betekenis worden vereden tijdens de Giro (of tijdens de Tour for that matter)? Speciaal een nieuw topic aanmaken en posts gaan versplinteren (want er zijn er altijd die niet door hebben dat er een apart topic is :unsure: ) gewoon om ervoor te zorgen dat die 2 of 3 non-posts die tijdens zo'n wielerronde niet over die ronde gaan niet verdrinken in de andere posts lijkt mij altijd zo nutteloos.

Is een deel van de reden dat dit op 9lives zo gedaan werd ook niet het feit dat er daar een limiet zat op het aantal posts in 1 topic? Die cap is bij dit forum verdwenen voor zover ik gelezen heb.
Ruta del sol

Welke koersen van betekenis...

Had je nu de Ronde van Californië gezegd zou ik nog zeggen, en dan nog. :unsure:

EDIT:
sporza zei:
Elke dag is er ook een uitzending van Sporza Giro, een dagelijks programma met Ruben Van Gucht.
Daar zat iedereen hier ongetwijfeld zeker op te wachten... kunnen we toch niet alsnog switchen voor Karl? :unsure:

Laatst bewerkt:
Als er een tourthread is mag er van mij ook een girothread zijn :p
giro>>>>>>>>>>>>>>tour :bow:
Ja die mag er komen ze. Aan jullie de eer.
Niet alles moet in 1 topic, tis een forum voor iets. En is voor de zoekmachine Google ook goed.

Waar is @Romelus als je hem nodig hebt (ik hoop dat dat nog steeds dezelfde is :D )

Iets minder podcasten en iets meer Giro topics aanmaken verdomme!

Of je nu fan van hem bent of niet: met Evenepoel start hier ons grootste rondetalent in lange, lange tijd voor het eerst in een grote ronde. Dat maakt het sowieso boeiend om te volgen. Heel veel zin in de komende 3 weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan