Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het aantal keer dat ik op dit forum -overduidelijk een grapje gepost heb- en waarvan ik quasi zeker was dat iedereen dat meteen zou doorhebben, maar waarbij in realiteit, het tegendeel bleek waar te zijn (Soms héél boze reacties waarbij het ook regelmatig volledig uit de hand liep..) kan ik echt niet meer op 1 hand tellen.Als je de ironie in mijn post niet doorhebt dan hebben we toch een groot probleem hoor![]()

Nee dat denk ik ook niet, da's meer iets voor Thomas De GendtZich bewust op minuten laten rijden om later vrijgeleide te krijgen, zit niet echt in zijn karakter denk ik.
Zonde van het ineenstorten in die helse rit, maar prima prestatie. Dat het een supertalent is weten we al langer natuurlijk, heeft gelukkig ene Remco voor hem waardoor hij zich rustig kan ontwikkelen.Wtf Van Wilder![]()
Ja knap. Jammer van gisteren, anders had die een mooie notering gehad in het eindklassement.Wtf Van Wilder![]()
De clou zit hem in de smileys denk ik. De intentie/intonatie die jij in je post wilt leggen. Dat ziet een ander niet. Daarom dat het veel gemakkelijker is om ruzie te krijgen via mail/forum dan f2fHet aantal keer dat ik op dit forum -overduidelijk een grapje gepost heb- en waarvan ik quasi zeker was dat iedereen dat meteen zou doorhebben, maar waarbij in realiteit, het tegendeel bleek waar te zijn (Soms héél boze reacties waarbij het ook regelmatig volledig uit de hand liep..) kan ik echt niet meer op 1 hand tellen.
Ik ben beroemd hier om te overdrijven maar ik ben daar toch enorm van geschrokken hoe sommigen 'een grap (van mij alvast)' niet of zelfs nooit door hebben en dan blijven roepen en tieren terwijl ik dan denk: Heu het was eigenlijk gewoon een grapje hé!
Ik heb geleerd dat ik daar echt moet mee opletten![]()
Vroeg me hetzelfde af. Volgende week al de Giro zou dan toch beter in vorm moeten zijn toch. Is natuurlijk hoopgevend voor Remco..Ganna op plek 10.
Zou die zijn motor zijn aangetast door corona?
Behaalde wel twee tijdrit-overwinningen, maar tegen mindere tegenstand én niet met grote marge (doelen later in het jaar, maar toch).
Saai?Bahnee zo saai
De Flandriencross is inderdaad pakken spannender.Bahnee zo saai
Zolang er geen Belg meerijdt op het hoogste niveau zoals bv. Dancing Dimi bij het Darts, waarom zouden ze?Volgende week begint de wereldbeker mountainbike. Met van der Poel en Pidcock rijden toch twee (voor de doorsnee wielerliefhebber) bekende namen mee. Zou dit niet het momentum zijn om de sport ook hier wat meer te promoten en de XCO/XCC wedstrijden uit te zenden op Sporza, desnoods gewoon een samenvatting?

Ha, ik wou hier komen vragen waar ik dit weekend de MTB live kan volgen. Eurosport? Stream?Volgende week begint de wereldbeker mountainbike. Met van der Poel en Pidcock rijden toch twee (voor de doorsnee wielerliefhebber) bekende namen mee. Zou dit niet het momentum zijn om de sport ook hier wat meer te promoten en de XCO/XCC wedstrijden uit te zenden op Sporza, desnoods gewoon een samenvatting?
Red Bull TVHa, ik wou hier komen vragen waar ik dit weekend de MTB live kan volgen. Eurosport? Stream?
Een feest van "DEscents", "hard rolling", "worser", "push very hard", "take some drink - take some gells", "roottrees".In de proloog verwacht ik veel van Remco. Dat is een korte krachtinspanning, waarin hij zijn aerodynamica kwijt kan en wat minder watt mag duwen (om het bekken te sparen) dan de rest v/h peloton.Is natuurlijk hoopgevend voor Remco.