Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Alles gewoon hier lijkt me voldoende, het is niet dat er zoveel ander wielernieuws is ondertussen
Wielerprono invullen ging snel dit jaar, veel goedkope renners. Remco toch ook toegevoegd (is den duurste)

Welke eendagskoersen? Welk algemeen nieuws?Voor de eendagskoersen? En algemeen nieuws?
) gewoon om ervoor te zorgen dat die 2 of 3 non-posts die tijdens zo'n wielerronde niet over die ronde gaan niet verdrinken in de andere posts lijkt mij altijd zo nutteloos.Ruta del solDie aparte topics hoeven voor mij allemaal niet. Wielerseizoen is alles omvattend toch? Welke koersen van betekenis worden vereden tijdens de Giro (of tijdens de Tour for that matter)? Speciaal een nieuw topic aanmaken en posts gaan versplinteren (want er zijn er altijd die niet door hebben dat er een apart topic is) gewoon om ervoor te zorgen dat die 2 of 3 non-posts die tijdens zo'n wielerronde niet over die ronde gaan niet verdrinken in de andere posts lijkt mij altijd zo nutteloos.
Is een deel van de reden dat dit op 9lives zo gedaan werd ook niet het feit dat er daar een limiet zat op het aantal posts in 1 topic? Die cap is bij dit forum verdwenen voor zover ik gelezen heb.
Welke koersen van betekenis...Ruta del sol

Daar zat iedereen hier ongetwijfeld zeker op te wachten... kunnen we toch niet alsnog switchen voor Karl?sporza zei:Elke dag is er ook een uitzending van Sporza Giro, een dagelijks programma met Ruben Van Gucht.

Ja die mag er komen ze. Aan jullie de eer.Als er een tourthread is mag er van mij ook een girothread zijn
giro>>>>>>>>>>>>>>tour![]()
Welk spel spelen jullie?Probleem met het budget dit jaar is dat ge keuzes moet maken uit een groep van 7-8 renners voor 2-3 plaatsen, waar ge normaal gezien nooit zoveel keuze voor dat budget had.![]()
www.wielerprono.be / de 9lives poule: 271af7652424a8Welk spel spelen jullie?