Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Romandie komt Rohan Dennis nog eens aan de oppervlakte met een kanontijd in de proloog...
En Ganna toont dat zijn verlies in de T-A tijdirt geen "toevalstreffer" was, heeft duidelijk een vormdip die toen werd ingezet.

over dat eerste seizoen heb je gelijk, maar vanaf seizoen 2 kan je dat toch niet meer inroepen imho. Daar zeggen ze het allemaal van ja moest ge wat meer trainen zou ge veel meer bereiken. meermaals duidelijk in beeld gekomen.

soit, ik ben wel benieuwd wat de kleinzonen gaan doen, die hebben blijkbaar ook een contract getekend afgelopen tijd
Zover zit ik nog niet met kijken. :D

Mogelijk zou het toen wel meer getraind hebben moest hij minder kniepijn hebben gehad? Of was hij toen topfit? Ik moet dus nog kijken. Maar ook in seizoen 1 zag het er ook niet echt professioneel uit allemaal.
Dat profcontract zal veel te maken gehad hebben met de serie gok ik, maar ik kan wel geloven dat oorspronkelijk hij het talent er wel voor had (minstens tot voor die blessures). Dat excuus heeft Puck niet.

Maar die was/is tenminste nog verdienstelijk in het atletiek?
Die liep niet slecht bij de jeugd ja.
Maar heb ook ooit nog goud behaald bij de jeugd in atletiek dus zegt niet zoveel :p

Julie Vandevelde die liep bv ook wel al bij de betere als senioren voor ze door blessures ging fietsen.

Uit nieuwsgierigheid haar Instagram eens bekeken. Die ligt voor het einde van het jaar nog uit de ploeg, voorspel ik. Twee weken geleden nog gaan circuitrijden met een McLaren en gaan stuntvliegen met Red Bull. En de avond voor LBL de ploeg zo in problemen brengen. Waanzin. :crazy:

Uit nieuwsgierigheid haar Instagram eens bekeken. Die ligt voor het einde van het jaar nog uit de ploeg, voorspel ik. Twee weken geleden nog gaan circuitrijden met een McLaren en gaan stuntvliegen met Red Bull. En de avond voor LBL de ploeg zo in problemen brengen. Waanzin. :crazy:
Zoveel volgers dus die sponsoren komen goed in beeld. Meer als bij de rest van de rensters samen denk ik :p
Heel dat influencer gedoe is big business. Snap dat niet ik koop nooit iets omdat 'die' dat heeft

Zoveel volgers dus die sponsoren komen goed in beeld. Meer als bij de rest van de rensters samen denk ik :p
Heel dat influencer gedoe is big business. Snap dat niet ik koop nooit iets omdat 'die' dat heeft
ik vraag me altijd af hoeveel dat instagrammen opbrengt.

elke BV doet tegenwoordig niet anders dan reclamepostings zetten op IG.
ik vraag me ook af wie dat soort posts dan ook nog eens "leuk" vindt.

Ik ken dat business model ook niet maar als je ziet hoeveel van die trienen dat doen moet daar toch iets aan te verdienen zijn.
Heck er was onlangs een op tv die in Dubai zit en dat was haar job 'influencer' (vraag me niet hoe ze noemt). Blijkbaar kun je dan ook tijdens 'verboden reizen' wel reizen want alles is 'werkgerelateerd' :lol:

Er is zo'n Belgische griet die vaak in mijn voorgestelde posts komt. Die heeft (in bruikleen dan vermoed ik) een Pinarello gekregen van de Belgische importeur, die heeft ocharme 15k volgers. Op instagram een beetje een leuk gezicht hebben, u ritske wat verder open zetten dan u "concurrenten" en je krijgt al dingen cadeau.

Hanne Claes rijdt ook met een Scott foil van 5-6k (di2)
Nu die heeft wss wel wat mee volgers maar als die niet geblesseerd is zit die daar nooit op.

Mss ook eens beginnen met Instagrammen :unsure:

Eva de Roo rijdt ook rond op een Trek Emonda SLR Ultegra DI2 van dat bedrag, gekregen van Fiets! als gezicht van KoTK 1000km. (die dan vervolgens redelijk verwaarloosd met een krokante en veel te lange ketting gebruikt werd in de StuBru wieleroutfit fotoshoot... de foto's zijn daarna gecensureerd)

Als je een beetje exposure hebt, krijg je veel spul (voor de heb of in bruikleen).
156102983_2827262700854886_7272951103060619752_n.jpg

Laatst bewerkt:

Benieuwd hoe lang die nog een ploeg gaat hebben. Mss beter gewoon voltijds 'influencer' worden :unsure:
Heeft ze dan ooit een koers uitgereden? Ze mag dan vrij knap zijn, als ze in bed zo slecht is als op ne fiets, dan hoef ik haar niet :D

Eva de Roo rijdt ook rond op een Trek Emonda SLR Ultegra DI2 van dat bedrag, gekregen van Fiets! als gezicht van KoTK 1000km. (die dan vervolgens redelijk verwaarloosd met een krokante en veel te lange ketting gebruikt werd in de StuBru wieleroutfit fotoshoot... de foto's zijn daarna gecensureerd)

Als je een beetje exposure hebt, krijg je veel spul (voor de heb of in bruikleen).
156102983_2827262700854886_7272951103060619752_n.jpg
Amaaai die ketting 🙃 Duidelijk dat noch de gefotografeerden, noch de fotograaf hun onderhoud zelf doen 😅

OMG, dat je niet beschaamd bent om zo op de foto te gaan staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan