Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die was er toch ook, alleen wat laterKijk dat is een fotofinish. Waar was die vorige week.
Eerst zien dan geloven. Ik herinner nog ne zekere Frank Vdb. Als ik de media er toen over hoorde praten, die mens ging ook alles winnen wat er te winnen viel nadat hij LBL won .. in praktijk won hij daarna géén koers meer.Remco zal zijn tenen mogen uitkuisen wil hij überhaupt nog maar aan het palmares geraken van deze Pogacar.
Echt een zot straffe coureur.
Volgens uw mening dan. Voor mij is dat nog altijd Van Aert over gans het voorjaar bekeken.Voila man van het voorjaar: Pogacar!
Dat zal de toekomst uitwijzen. Allebei 2 klasbakken tot en met!!Remco zal zijn tenen mogen uitkuisen wil hij überhaupt nog maar aan het palmares geraken van deze Pogacar.
Echt een zot straffe coureur.
Volgens mij zit hij inderdaad niet op zijn buis. Zadel steekt in zijn gat en volgens mij spant zijn broek hard genoeg om er voor te zorgen dat zijn ballen de buis niet raken...![]()
Richard Carapaz betaalt "supertuck" in LBL cash met diskwalificatie | sporza
Richard Carapaz is uit de uitslag van Luik-Bastenaken-Luik geschrapt. De Ecuadoraan van Ineos Grenadiers nam tijdens zijn aanval in de aanloop naar de Côte de la Roche-aux-Faucons een verboden fietspositie aan.sporza.be
Klopt toch echt niet volgens mij, allé, hij zit toch niet op de bovenbuis ofzo?
Op die manier mag je eigenlijk niet meer spurten ook hé
Ach ja als hij gewonnen had dan had ie in beroep gegaan. Nu laat hij het waarschijnlijk zo. Volgens wat ik gezien heb, is hij onterecht gediskwalificeerd (maar misschien vergis ik mij).Volgens mij zit hij inderdaad niet op zijn buis. Zadel steekt in zijn gat en volgens mij spant zijn broek hard genoeg om er voor te zorgen dat zijn ballen de buis niet raken...
Zoek supertuck maar eens op op google. Genoeg foto's die veel extremer zijn dan wat Carapaz hier vandaag doet.Toen die supertuck nog wel mocht zaten ze hopelijk toch zelden letterlijk op hun bovenbuis? Allé, hun madammen zouden het toch niet graag zien...
Dit was gewoon duidelijk niet in de geest van de wet.
Euh natuurlijk zaten ze op hun bovenhuis.Toen die supertuck nog wel mocht zaten ze hopelijk toch zelden letterlijk op hun bovenbuis? Allé, hun madammen zouden het toch niet graag zien...
Dit was gewoon duidelijk niet in de geest van de wet.
+1. Dit is echt een véél aangenamere versie van Luik-Bastenaken-Luik dan vroeger. Vroeger was er vaak gewoon geen hol te zien tot op de Saint-Nicolas... en dan nog, niet zelden redelijk ze dan met een hoopje naar Ans en werd de koers daar dan beslist in de sprint, of door gepoker op die slot klim die de naam klim nauwelijks waardig was.Net niet. daardoor kregen we jaren een kutkoers te zien. Door op geen klim te eindigen krijg je een meer open koers.
Zie ook AGR die ook een stuk leuker is sinds ze niet meer op de cauberg aankomen.

Zijn tweede jeugdzonde in een week. Hoe ouder hij wordt, hoe meer koersverstand hij moet bijkweken.Je wil er niet mee naar de meet gaan