Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet meer dan terecht dat ze uit worden genomen natuurlijk. Ongelooflijk dom van beide. Hun ploegleiders zullen wel vloeken zeker Alpecin. Benieuwd naar de beelden van de Ronde 10? volgend jaar vanuit de volgwagen.

Ik zie in eerste instantie niet direct wat Fedorov verkeerd doet waardoor Vergaerde zo reageerde? Fedorov reageert daar dan wel op, maar waarom precies dit zo uit de hand loopt is mij op de beelden die ik heb gezien niet duidelijk.

Hier zie ik bijvoorbeeld niet verkeerd van Fedorov.

Behoorlijk triest trouwens dat Roodhooft z'n renner verdedigd na zo'n actie. Geen enkele provocatie kan zo'n actie verdedigen, voor 't zelfde geld ligt half het peloton op z'n gat.

Ik zie in eerste instantie niet direct wat Fedorov verkeerd doet waardoor Vergaerde zo reageerde? Fedorov reageert daar dan wel op, maar waarom precies dit zo uit de hand loopt is mij op de beelden die ik heb gezien niet duidelijk.
Fedorov remt bruusk. Je moet eens letten op hem en de instant reactie van Vergaerde en Postelberger.

Fedorov remt bruusk. Je moet eens letten op hem en de instant reactie van Vergaerde en Postelberger.
Gaat dit nu voor of na het manoeuvre van Vergaerde? Want daarna zie ik hem inderdaad remmen als hij voor Vergaerde komt rijden in een reactie waarop Postlberger z'n armen in de lucht steekt.

Maar voor het manoeuvre heb ik Fedorov toch niets verkeerd zien doen op de beelden die ik heb gezien. En ik ben blijkbaar niet alleen.

Gaat dit nu voor of na het manoeuvre van Vergaerde? Want daarna zie ik hem inderdaad remmen als hij voor Vergaerde komt rijden in een reactie waarop Postlberger z'n armen in de lucht steekt.

Maar voor het manoeuvre heb ik Fedorov toch niets verkeerd zien doen op de beelden die ik heb gezien. En ik ben blijkbaar niet alleen.
Allez man dan moet ge u toch eens een brilleke kopen. Trekt heel bruusk aan zijn voorrem na een korte demarrage. Levensgevaarlijk is dat, terecht dat hij daarvoor op de vingers wordt getikt.

Dat moment waar hij van de kop afkomt? Zie daar weinig verkeerd mee en al zeker geen actie waar je een beuk moet gaan uitdelen Vergaerde zijnde. Zowel Vergaerde en Postlberger worden daar toch niet fel gehinderd?

Wil het gerust zien dat Fedorov misdoet hoor, maar ik zie nergens een actie waarvoor Vergaerde zo moet reageren. En nogmaals: ik heb het nu puur over VOOR de actie van Vergaerde, wat Fedorov erna doet is inderdaad niet koosjer.

Dat moment waar hij van de kop afkomt? Zie daar weinig verkeerd mee en al zeker geen actie waar je een beuk moet gaan uitdelen Vergaerde zijnde. Zowel Vergaerde en Postlberger worden daar toch niet fel gehinderd?

Wil het gerust zien dat Fedorov misdoet hoor, maar ik zie nergens een actie waarvoor Vergaerde zo moet reageren. En nogmaals: ik heb het nu puur over VOOR de actie van Vergaerde, wat Fedorov erna doet is inderdaad niet koosjer.
Zo out of the blue bruusk in de remmen gaan. Moest Vergaerde minder attent zijn ligt die er boenk op met alle gevolgen van dien. Er is ook nog zoiets als koersetiquette. De reactie is natuurlijk ook not done voor alle duidelijkheid.

Ja gast je gaat van kop en houdt de benen stil, maar je gaat toch niet vooraan het peloton ineens bruusk remmen?
Heb je al eens met de fiets in een peloton gereden? Zeker in die fase is zo een actie een garantie voor gewonden.

equivalent aan brake check imo, gewoon not done. Net als die duw daarop, uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan