ShadesOfJae
Well-known member
Dat was nu ook wel direct mijn eerste gedacht. Het gros van de renners zit al twee maanden opgesloten op hotel en hij gaat rustig het publiek groeten.Ziet er nu niet echt covidproof uit van Greg of vergis ik me?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was nu ook wel direct mijn eerste gedacht. Het gros van de renners zit al twee maanden opgesloten op hotel en hij gaat rustig het publiek groeten.Ziet er nu niet echt covidproof uit van Greg of vergis ik me?

Fedorov remt bruusk. Je moet eens letten op hem en de instant reactie van Vergaerde en Postelberger.Ik zie in eerste instantie niet direct wat Fedorov verkeerd doet waardoor Vergaerde zo reageerde? Fedorov reageert daar dan wel op, maar waarom precies dit zo uit de hand loopt is mij op de beelden die ik heb gezien niet duidelijk.
Die heeft al een palmares, die zouden ze levenslang mogen schrappen.Nu bouhanni nog 9 maanden schorsen
Gaat dit nu voor of na het manoeuvre van Vergaerde? Want daarna zie ik hem inderdaad remmen als hij voor Vergaerde komt rijden in een reactie waarop Postlberger z'n armen in de lucht steekt.Fedorov remt bruusk. Je moet eens letten op hem en de instant reactie van Vergaerde en Postelberger.
Allez man dan moet ge u toch eens een brilleke kopen. Trekt heel bruusk aan zijn voorrem na een korte demarrage. Levensgevaarlijk is dat, terecht dat hij daarvoor op de vingers wordt getikt.Gaat dit nu voor of na het manoeuvre van Vergaerde? Want daarna zie ik hem inderdaad remmen als hij voor Vergaerde komt rijden in een reactie waarop Postlberger z'n armen in de lucht steekt.
Maar voor het manoeuvre heb ik Fedorov toch niets verkeerd zien doen op de beelden die ik heb gezien. En ik ben blijkbaar niet alleen.
Zo out of the blue bruusk in de remmen gaan. Moest Vergaerde minder attent zijn ligt die er boenk op met alle gevolgen van dien. Er is ook nog zoiets als koersetiquette. De reactie is natuurlijk ook not done voor alle duidelijkheid.Dat moment waar hij van de kop afkomt? Zie daar weinig verkeerd mee en al zeker geen actie waar je een beuk moet gaan uitdelen Vergaerde zijnde. Zowel Vergaerde en Postlberger worden daar toch niet fel gehinderd?
Wil het gerust zien dat Fedorov misdoet hoor, maar ik zie nergens een actie waarvoor Vergaerde zo moet reageren. En nogmaals: ik heb het nu puur over VOOR de actie van Vergaerde, wat Fedorov erna doet is inderdaad niet koosjer.
Ja gast je gaat van kop en houdt de benen stil, maar je gaat toch niet vooraan het peloton ineens bruusk remmen?Dat moment waar hij van de kop afkomt? Zie daar weinig verkeerd mee en al zeker geen actie waar je een beuk moet gaan uitdelen Vergaerde zijnde. Zowel Vergaerde en Postlberger worden daar toch niet fel gehinderd?
Wil het gerust zien dat Fedorov misdoet hoor, maar ik zie nergens een actie waarvoor Vergaerde zo moet reageren. En nogmaals: ik heb het nu puur over VOOR de actie van Vergaerde, wat Fedorov erna doet is inderdaad niet koosjer.
Blijkbaar niet, terwijl daar gewoon mensen die oprapen. Wat een klucht zijn die regelsSchär die z'n bidon daar wegflikkert, mag dat nog? Uit koers?