Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen waarschijnlijk niet veel beter. Zo'n straffe ploeg is hier niet aanwezig, vind ik. En Naesen en GVA zélf zijn ook niet top momenteel.Waar zitten ze nu, de mannen van AG2R??? Sukkels... zet daar dan minstens een mannetje bij...
Waar zitten ze nu, de mannen van AG2R??? Sukkels... zet daar dan minstens een mannetje bij...
Zelfde verhaal als AG2R. Niet goed genoeg. Ik zie er nu precies 2 lossen. Kopmannen Gilbert en Degenkolb waren in MSR ook al heel slecht.Lotto ook gewoon gestopt me rijden terwijl ze daar met 4 zitten in die groep. Genant eigenlijk.
Zelfde verhaal als AG2R. Niet goed genoeg. Ik zie er nu precies 2 lossen. Kopmannen Gilbert en Degenkolb waren in MSR ook al heel slecht.
Hij heeft net aangevallen om Van Aert te beletten terug te komen.Ge ziet Mathieu denken "Godverdomme waar zit Wout als ge hem nodig hebt?" :')
Ja en nu zit hij in zijn eentje met half DQS in zijn wiel achter Asgreen te rijden op 60km van de meet, en voor wat?Hij heeft net aangevallen om Van Aert te beletten terug te komen.