Haha, ja dat was ik al vergeten eigenlijkIIRC, omdat DIW Van Gucht niet spaart bij hun BV persiflages, en dat Van Gucht zichzelf te belangrijk/interessant/geweldig vind om daarmee om te kunnen... Wat natuurlijk als een rode lap op een stier werkt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ja dat was ik al vergeten eigenlijkIIRC, omdat DIW Van Gucht niet spaart bij hun BV persiflages, en dat Van Gucht zichzelf te belangrijk/interessant/geweldig vind om daarmee om te kunnen... Wat natuurlijk als een rode lap op een stier werkt.

De Wolf is een oudere medemens. Het is de eerste keer dat ik hem zie of hoor op TV. Hij werd uitgenodigd voor Extra Time Koers en zal een gat in de lucht hebben gesprongen toen hij het hoorde en mocht plaatsnemen in de studio voor zijn kennis te delen met ons. Een jeugdige geest in een oud lichaam. Hij mag zoveel praten als hij wil, gevolge ervan hij opfleurt. Soms heb je daar renners tussen, die amper iets zeggen / bijdragen.Hij weet enorm veel, heeft alles geizen, maar soms is hij net iets te aanwezig. Vorige week was het nog erger, samen met Michel Wuyts. Je had toen echt het gevoel dat een van de andere twee iets wou zeggen maar dat ze er gewoon niet tussen raakte.
Daarom heb je een goede moderator nodig. Als de podcast Vals Plat blijft groeien zoals het nu gaat, zie ik het nog gebeuren dat ze vanuit Play Sports gewoon zelf zo een show in elkaar gaan boksen die dan WEL kwaliteit zal hebben.Hij weet enorm veel, heeft alles geizen, maar soms is hij net iets te aanwezig. Vorige week was het nog erger, samen met Michel Wuyts. Je had toen echt het gevoel dat een van de andere twee iets wou zeggen maar dat ze er gewoon niet tussen raakte.
Heel veel van die gasten zeggen ook niets nieuws en antwoorden heel voorspelbaar.De Wolf is een oudere medemens. Het is de eerste keer dat ik hem zie of hoor op TV. Hij werd uitgenodigd voor Extra Time Koers en zal een gat in de lucht hebben gesprongen toen hij het hoorde en mocht plaatsnemen in de studio voor zijn kennis te delen met ons. Een jeugdige geest in een oud lichaam. Hij mag zoveel praten als hij wil, gevolge ervan hij opfleurt. Soms heb je daar renners tussen, die amper iets zeggen / bijdragen.
Is het toeval dat de oudere mannen en gepensioneerden zoals een Bakelants en Boonen meer te zeggen hebben?Heel veel van die gasten zeggen ook niets nieuws en antwoorden heel voorspelbaar.
.Omg, die letter is toch perfect verwoordt wat elke kijker denkt van de Ruben. Gewoon briljant

Ik heb nooit gesnapt hoe een kwal als Van Gucht doorheen de jaren alsmaar meer zendtijd heeft gekregen bij VRT/Sporza. Daar zit nu eens echt niets in. Die video van DIW is gewoon de waarheid.Van Gucht slaagt er toch echt in om een koersprogramma gewoon saai te maken. Onterechte vete met Otto Jan, ze hadden die laatste gewoon op de stoel moeten zetten. Veel amusanter en wilt tenminste niet constant tonen dat m het ook allemaal weet.
Fair enough maar als je zo'n kamer-vullend persoon als De Wolf daar tussen zet dan knijp je de andere 3 zeker helemaal plat. Ok, hij weet blijkbaar dingen die weinig andere mensen weten omdat hij nauwe contacten heeft met een aantal mannen maar daarvoor hoef je echt niet constant heel je telefoonboek te name-droppen. Dat vind ik een gigantisch verschil met bijvoorbeel De Cauwer, die man weet ook "alles" maar hij brengt dat op een heel andere manier, minder zo van "kijk eens wie ik allemaal op speed dial heb".De rest waren nu ook niet de grootste spraakwatervallen dus dan krijg je idd zo iets.

De Backer geeft zijn sponsor meer visibiliteit door daar een uurtje in zijn polo van B&B hotels te komen zitten op TV dan door te koersen dus dat is dan weer wel te begrijpen idd.Idd, ik verschiet daar ook wel van.
Een renner als De Backer ... okMaar voor Stuyven en Merlier komen er nu toch nog heel belangrijke wedstrijden aan.

moet ik om 16u naar de bandencentrale goddamnedHoera voor telewerken, KOERS VERDOMME! \o/
Ik had je toch slimmer ingeschatmoet ik om 16u naar de bandencentrale goddamned
.Waar zat je met je gedachten toen je die afspraak maaktemoet ik om 16u naar de bandencentrale goddamned