Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het verschil beperkt blijft geraakt ge er met één (serieuze) cartouche misschien wel bij.

Waar zitten ze nu, de mannen van AG2R??? Sukkels... zet daar dan minstens een mannetje bij...
Kunnen waarschijnlijk niet veel beter. Zo'n straffe ploeg is hier niet aanwezig, vind ik. En Naesen en GVA zélf zijn ook niet top momenteel.

Verschil blijft klein. Diegenen die nog over hebben, kunnen er subiet nog wel naar toe.

Zelfde verhaal als AG2R. Niet goed genoeg. Ik zie er nu precies 2 lossen. Kopmannen Gilbert en Degenkolb waren in MSR ook al heel slecht.

Degenkolb was niet "zeer slecht" die kwam gewoon als 20e boven op de Poggio. Ge kunt daar gewoon niet van verwachten dat hem met de beste mee gaat over de stijle klimmetjes.
Gilbert is wel een probleem. Neemt een derde van het budget in en presteert beter in de krant dan op de weg.

Ballerini niet meer de benen van het begin van het seizoen moet telkens passen. Asgreen wel’in orde en ook stybar weervgoed zoals een jazr of 2bterug

Hij heeft net aangevallen om Van Aert te beletten terug te komen.
Ja en nu zit hij in zijn eentje met half DQS in zijn wiel achter Asgreen te rijden op 60km van de meet, en voor wat?
Heb de aanval zelf wel gemist, ik was net een werkmail aan het lezen. :unsure:

Ik was net aan het denken... waarom maakt Mathieu er hier een Asgreen VS Mathieu VS Wout van met Stybar en Lampaert in het wiel...?

En dan zette hij zich gelukkig toch recht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan