Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valverde toch nog altijd goed hoor. Ook vorig jaar nog 10 in de Vuelta. Een monument zie ik hem niet meer winnen maar heeft wel nog zijn plaats in het peloton.

Goh toch wel heerlijk om te zien hoe Valverde hier weer uit den dode opstaat. Sterk. Chavez idem dito.

Vanhoucke ook weer zeer sterk, als ge ziet wat daar allemaal in de top 15 eindigt. 5e plaats in de rit en 10e in het klassement.

Dat Yates wint is ook niet verrassend. Gisteren al sterk in de tijdrit en Ineos staat hier gewoon met een belachelijke ploeg aan de start (Porte, Thomas, Carapaz, ...). Die gaan daar gewoon het hele podium bezetten aan het einde van de week.

Laatst bewerkt:
Valverde toch nog altijd goed hoor. Ook vorig jaar nog 10 in de Vuelta. Een monument zie ik hem niet meer winnen maar heeft wel nog zijn plaats in het peloton.
Ja, ik pak m'n woorden al terug over Valverde :p

Vanhoucke ook sterk. Benieuwd of die dat nu eens een ganse week kan doortrekken

Vond het wel opvallen dat

Yates A. Is vaak heel goed in die rondes van een week maar laat het dan afweten in grote rondes.

Terwijl Carapaz het omgekeerde heeft en meestal top is in die grote rondes.

Ja, ik pak m'n woorden al terug over Valverde :p

Vanhoucke ook sterk. Benieuwd of die dat nu eens een ganse week kan doortrekken

Ik verwacht niet dat Vanhoucke morgen weer top 5 rijdt. In UAE toch ook eerste bergrit heel goed om dan tweede bergrit iets minder te presteren. Hij is wel al een stuk consistenter geworden dit jaar. Dat is toch een serieuze vooruitgang. 2 top 5's en 1 top 10 in 3 van de 4 bergritten die hij dit jaar op WT niveau gereden heeft. Het is geen supertalent, maar hij wordt wel gestaag beter. 5 jaar geleden zouden de kranten vol hebben gestaan met zo'n prestaties want toen hadden we nog geen klimmers.

Hindley trouwens ook nog serieus zoekende naar de juiste vorm. In Parijs Nice kon je nog zeggen dat Benoot kopman was en was hij zelf nog oké, maar in Catalonië nu was die wel gewoon kopman en verliest hij meteen 3 minuten in de eerste bergrit.

Laatst bewerkt:
Van Gucht slaagt er toch echt in om een koersprogramma gewoon saai te maken. Onterechte vete met Otto Jan, ze hadden die laatste gewoon op de stoel moeten zetten. Veel amusanter en wilt tenminste niet constant tonen dat m het ook allemaal weet.

Ik ben anders wel fan van Dirk De Wolf die ademt koers ipv zuurstof denk ik :love:
Hij weet enorm veel, heeft alles geizen, maar soms is hij net iets te aanwezig. Vorige week was het nog erger, samen met Michel Wuyts. Je had toen echt het gevoel dat een van de andere twee iets wou zeggen maar dat ze er gewoon niet tussen raakte.

Hij weet enorm veel, heeft alles geizen, maar soms is hij net iets te aanwezig. Vorige week was het nog erger, samen met Michel Wuyts. Je had toen echt het gevoel dat een van de andere twee iets wou zeggen maar dat ze er gewoon niet tussen raakte.
Mja toen met Wuyts was die zeker aanwezig dat is waar, het stoorde mij zeker niet.

Van Gucht slaagt er toch echt in om een koersprogramma gewoon saai te maken. Onterechte vete met Otto Jan, ze hadden die laatste gewoon op de stoel moeten zetten. Veel amusanter en wilt tenminste niet constant tonen dat m het ook allemaal weet.
OJ doet dat echt schitterend in Vals Plat... Is zwaar onderschat als interviewer en talkshowhost... Heeft natuurlijk veel geleerd door zo lang de IDW te doen
Ik kijk veel liever Vals Plat dan ET Koers...

OJ doet dat echt schitterend in Vals Plat... Is zwaar onderschat als interviewer en talkshowhost... Heeft natuurlijk veel geleerd door zo lang de IDW te doen
Ik kijk veel liever Vals Plat dan ET Koers...
Idd. Ook altijd fan geweest van Ham. Ik vind dat die een uitstekend gevoel voor taal heeft. Altijd aangenaam om naar te luisteren.

Wat is trouwens de 'vete' tussen Ham en Van Gucht?

IIRC, omdat DIW Van Gucht niet spaart bij hun BV persiflages, en dat Van Gucht zichzelf te belangrijk/interessant/geweldig vind om daarmee om te kunnen... Wat natuurlijk als een rode lap op een stier werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan