Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ik pak m'n woorden al terug over ValverdeValverde toch nog altijd goed hoor. Ook vorig jaar nog 10 in de Vuelta. Een monument zie ik hem niet meer winnen maar heeft wel nog zijn plaats in het peloton.

Ja, ik pak m'n woorden al terug over Valverde
Vanhoucke ook sterk. Benieuwd of die dat nu eens een ganse week kan doortrekken
Ik ook!! Die is zo gepassioneerdIk ben anders wel fan van Dirk De Wolf die ademt koers ipv zuurstof denk ik![]()
Die is veel beter dan een hollander dat we weer niet verstaan!Hij weet enorm veel, heeft alles geizen, maar soms is hij net iets te aanwezig. Vorige week was het nog erger, samen met Michel Wuyts. Je had toen echt het gevoel dat een van de andere twee iets wou zeggen maar dat ze er gewoon niet tussen raakte.Ik ben anders wel fan van Dirk De Wolf die ademt koers ipv zuurstof denk ik![]()
Mja toen met Wuyts was die zeker aanwezig dat is waar, het stoorde mij zeker niet.Hij weet enorm veel, heeft alles geizen, maar soms is hij net iets te aanwezig. Vorige week was het nog erger, samen met Michel Wuyts. Je had toen echt het gevoel dat een van de andere twee iets wou zeggen maar dat ze er gewoon niet tussen raakte.
OJ doet dat echt schitterend in Vals Plat... Is zwaar onderschat als interviewer en talkshowhost... Heeft natuurlijk veel geleerd door zo lang de IDW te doenVan Gucht slaagt er toch echt in om een koersprogramma gewoon saai te maken. Onterechte vete met Otto Jan, ze hadden die laatste gewoon op de stoel moeten zetten. Veel amusanter en wilt tenminste niet constant tonen dat m het ook allemaal weet.
Idd. Ook altijd fan geweest van Ham. Ik vind dat die een uitstekend gevoel voor taal heeft. Altijd aangenaam om naar te luisteren.OJ doet dat echt schitterend in Vals Plat... Is zwaar onderschat als interviewer en talkshowhost... Heeft natuurlijk veel geleerd door zo lang de IDW te doen
Ik kijk veel liever Vals Plat dan ET Koers...