Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zegt nochtans het tegendeel.Of hij had slechte benen en/of hij heeft eigenlijk teveel trappen gegeven onderweg. Als je ziet waar hij zit bij opdraaien Podgio dat is gewoon te ver
Hij zat ongeveer waar hij moest zitten op moment dat ze gaan, alhoewel dat nog 2-3 plaatsen te ver was. Maar daarvoor heeft hij zeker 10-15 plaatsen moeten opschuiven, ok in wiel mohoric maar dan nog.Hij zegt nochtans het tegendeel.
Was toch Alaphilippe die in de slotkm het gat probeerde te dichtenHet moest vooral weer van WVA komen had ik de indruk.
Flupke heeft de laatste 2km het meeste kopwerk gedaan volgens mij...Fantastische uitslag, met Sagan op vier! De durver wordt hier beloond, Alaphilippe en Van der Poel durfden de kop niet te nemen en werden er voor afgestraft. Helaas was hierdoor voor Van Aert de derde plek het maximum.
VA was echt goed maar had niet het geluk dat JA z'n cartouche te zwak was.De grote drie leken mij toch ook niet top, Van Aert was wel goed maar toch ook maar dat imo. Andere twee vielen me ronduit tegen. Als Ewan hoe sterk die ook was zo vlot meekan is er iets niet helemaal juist.
imo
Ewan was ook wel belachelijk sterk voor zijn doen. Had daar een van de andere Lotto "kopmannen" (Wellens, Gilbert of Degenkolb) nog bijgezeten, het had voor hem geweest.
Ja en nee. Ewan is gewoon bij de beste 6 op de Pogio, dat had gewoon niemand verwacht. Maar het is wel zo dat de koers in het algemeen niet zo heel hard was. Veel volk nog aan de voet van de Poggio en 15 man mee net na de top is veel inderdaad.De grote drie leken mij toch ook niet top, Van Aert was wel goed maar toch ook maar dat imo. Andere twee vielen me ronduit tegen. Als Ewan hoe sterk die ook was zo vlot meekan is er iets niet helemaal juist.
imo