Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verschillen ook in dat klassement. Het zou dat van een grote ronde kunnen zijn.

1 Tadej Pogacar 26:36:17
2 Wout van Aert +1:03
3 Mikel Landa +3:57
4 Egan Bernal +4:13
5 Matteo Fabbro +4:37
6 João Almeida +4:54
7 Tim Wellens +5:00
8 Romain Bardet +5:50
9 Vincenzo Nibal +6:30
10 Simon Yates +7:45

Pogacar op 13 seconden van Van Aert... lang niet slecht voor zo'n mijnwerker :laugh:

Wat een verschillen ook in dat klassement. Het zou dat van een grote ronde kunnen zijn.

1 Tadej Pogacar 26:36:17
2 Wout van Aert +1:03
3 Mikel Landa +3:57
4 Egan Bernal +4:13
5 Matteo Fabbro +4:37
6 João Almeida +4:54
7 Tim Wellens +5:00
8 Romain Bardet +5:50
9 Vincenzo Nibal +6:30
10 Simon Yates +7:45
Los van de namen zou dat inderdaad gerust het eindpodium van de Tour/Giro kunnen zijn.

Hoewel ook kwa namen zijn enkel Van Aert, Fabbro & Wellens out of place. 6/10 hebben al podium(s) gereden in een grote ronde, 4 hebben zelfs al een (of meerdere) gewonnen.

Pogacar rijdt hier toch ook nog een dijk van een tijdrit voor zo'n parcours dat hem eigenlijk niet ligt. Die gast kan je in grote rondes op geen enkel terrein pijn doen.

Jawadde, effe de WK en EK kloppen :D

Ook Pogacar zeer sterk. Ik hoop dat die nog niet maar op 80 procent zit ofzo :p

Wellens toch ook zeer verdienstelijk. Plaatst zich daar toch tussen een hoop mooie namen in het eindklassement

kWas er maar half mee aan't lachen hoor :p Hij is inderdaad op bijna alle fronten super sterk! Ben echt benieuwd naar een duel met Evenepoel in de toekomst...

Pogacar rijdt hier toch ook nog een dijk van een tijdrit voor zo'n parcours dat hem eigenlijk niet ligt. Die gast kan je in grote rondes op geen enkel terrein pijn doen.
Laat ons ook niet te snel vooruitlopen op de zaken. Dit is nog maar de Tirreno natuurlijk, nu al conclusies trekken voor de grote rondes is een beetje voorbarig.

ik vind Wout hier redelijk absurd sterk. Stel dat Pogi hier niet had meegedaan moet je eens naar dat klassement kijken :bow:

Als we terugkijken op de afgelopen week... dit was toch echt een schitterende wedstrijd deze TA. Alles er op en er aan... Heb er echt van genoten, PN met moeite gevolgd hierdoor, boeide me niet meer

Mads Wurst Schmidt plaatst zich hier trouwens ook wel in een mooi rijtje van ritwinnaars... :biglaugh:

#GannaNotGonna

Mooi voor Woutje!

Prachtige tirreno: WVA, ALAPHil, VDP, Pogacar, VDP, eentje die ik vergeten ben, en nu weer WVA. dit zet de toon voor de rest van de maanden?

Idd. Hij was gewoon mee in de waaiers. Lag puur aan pech en ontbrekende ploegmaats
Zelfs dat was het probleem niet echt. Pogacar had in die rit gewoon een mechanisch probleem en dan nog brute pech op een heel vies moment. Zijn ploeg had hem net mooi teruggebracht maar ze waren nog aan het opschuiven toen er voor hun iemand viel waardoor de boel terug scheurde als ik mij niet vergis. 2km verderop zette Kwiatkowski (denk ik) den boel op de kant en het spel zat op de wagen.

Ook weer grappig. VDP = 2 ritten. VA = 2 ritten. :tongue:
Twee verschillende type renners maar ze zijn beiden echt een meerwaarde voor het wegwielrennen.

Waar is de tijd gebleven, dat men zei dat een veldrijder niks op de weg kon komen doen?
De huidige lichting (VA/VDP/Merlier ..) is toch van een héél andere categorie dan de lichting van Nys en consoorten.

Zelfs dat was het probleem niet echt. Pogacar had in die rit gewoon een mechanisch probleem en dan nog brute pech op een heel vies moment. Zijn ploeg had hem net mooi teruggebracht maar ze waren nog aan het opschuiven toen er voor hun iemand viel waardoor de boel terug scheurde als ik mij niet vergis. 2km verderop zette Kwiatkowski (denk ik) den boel op de kant en het spel zat op de wagen.

Landa viel door een gevaarlijk maneuver van iemand (van jumbo, ineos of quick step weet ni meer precies wie), Pogacar moest voet aan de grond zetten. Die heeft helemaal geen probleem met het rijden in waaiers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan