Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Los van de namen zou dat inderdaad gerust het eindpodium van de Tour/Giro kunnen zijn.Wat een verschillen ook in dat klassement. Het zou dat van een grote ronde kunnen zijn.
1 Tadej Pogacar 26:36:17
2 Wout van Aert +1:03
3 Mikel Landa +3:57
4 Egan Bernal +4:13
5 Matteo Fabbro +4:37
6 João Almeida +4:54
7 Tim Wellens +5:00
8 Romain Bardet +5:50
9 Vincenzo Nibal +6:30
10 Simon Yates +7:45
Toch wel: waaiersPogacar rijdt hier toch ook nog een dijk van een tijdrit voor zo'n parcours dat hem eigenlijk niet ligt. Die gast kan je in grote rondes op geen enkel terrein pijn doen.
Goh ja, maar die krijg je niet op bestelling he. Als dat is waar de concurrentie op moet rekenen.Toch wel: waaiers
Had toen ook wel net daarvoor pech gehadToch wel: waaiers
Laat ons ook niet te snel vooruitlopen op de zaken. Dit is nog maar de Tirreno natuurlijk, nu al conclusies trekken voor de grote rondes is een beetje voorbarig.Pogacar rijdt hier toch ook nog een dijk van een tijdrit voor zo'n parcours dat hem eigenlijk niet ligt. Die gast kan je in grote rondes op geen enkel terrein pijn doen.

Zelfs dat was het probleem niet echt. Pogacar had in die rit gewoon een mechanisch probleem en dan nog brute pech op een heel vies moment. Zijn ploeg had hem net mooi teruggebracht maar ze waren nog aan het opschuiven toen er voor hun iemand viel waardoor de boel terug scheurde als ik mij niet vergis. 2km verderop zette Kwiatkowski (denk ik) den boel op de kant en het spel zat op de wagen.Idd. Hij was gewoon mee in de waaiers. Lag puur aan pech en ontbrekende ploegmaats

Zelfs dat was het probleem niet echt. Pogacar had in die rit gewoon een mechanisch probleem en dan nog brute pech op een heel vies moment. Zijn ploeg had hem net mooi teruggebracht maar ze waren nog aan het opschuiven toen er voor hun iemand viel waardoor de boel terug scheurde als ik mij niet vergis. 2km verderop zette Kwiatkowski (denk ik) den boel op de kant en het spel zat op de wagen.