Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de koers niet gezien, is die echt gelost of heeft hij gewoon laten lopen omdat de ontsnapping toch niet tot het einde ging dragen.Vandaag oliver naesen in de vlucht en die wordt gewoon gelost uit de kopgroep door jimmy janssens en ne random noor.
Die rijdt toch al efkes heel slecht zeg![]()
Terechte vraag, geleerd van de kopman.Ik heb de koers niet gezien, is die echt gelost of heeft hij gewoon laten lopen omdat de ontsnapping toch niet tot het einde ging dragen.
Blijven toch ook Bora sponsoren?Ja, die hadden al aangekondigd mee te verhuizen met Sagan. Specialized werkt eigenlijk samen met QS en Sagan in het peloton.

Ja, blijkbaar toch ook verlengd met BORABlijven toch ook Bora sponsoren?
Specialized fietsen voor de consument zullen alvast niet goedkoper worden![]()

Geen enkele fiets gaat goedkoper worden, vrees ik.Blijven toch ook Bora sponsoren?

Over twee maanden helemaal geen live wegkoers meer. Laat dat even bezinkenGeen koers op tv dit weekend![]()
.Ben Hermans
Einde contract bij Israël en nog geen verlenging gekregen, dat is toch ook raar. Na Woods en Martin is hij daar gewoon de beste renner. En dan krijgt hij ook niet eens de kans om een grote ronde te rijden.
Altijd leuke renner gevonden. Ook een mooi palmares uitgebouwd, niet van de absolute topkoersen,, maar desalniettemin een pak leuke (en zware) wedstrijden gewonnen. Spijtig dat een rit in een grote ronde nooit gelukt is (en zal moeilijk zijn om nog te behalen).Ben Hermans
Einde contract bij Israël en nog geen verlenging gekregen, dat is toch ook raar. Na Woods en Martin is hij daar gewoon de beste renner. En dan krijgt hij ook niet eens de kans om een grote ronde te rijden.
Was ook maar halve waarheid.Blijven toch ook Bora sponsoren?

Zelden zo een tactische fail gezien dan gosteren wanty in de tour of norway.
zelfs movistar kon er niet aan tippen

Ja, ook gezien vandaag.Die ploegen van INEOS en Bahrain![]()