Annemiek, AnnemiekVrouwenwielrennen![]()
. Ze kan er natuurlijk ook niet aan doen dat de rest niet mee kan, Pogacar moet hetzelfde gevoeld hebben in de Tour

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Annemiek, AnnemiekVrouwenwielrennen![]()
. 

Vuelta? Die selecties staan nog niet helemaal vast natuurlijk, maar je kan hier al eens piepen: https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2021/gc/startlistBon aftellen naar 14 Augustus.
edit: The f*** kunde nu op hunnen website niet eens deelnemers zien, wa een klucht![]()
Jammer, ik vond dat wel bekwame mensen (van buitenaf gezien dan toch).![]()
Lotto-Soudal neemt afscheid van Marc Sergeant en Herman Frison, Caleb Ewan verlengt contract
Wielerploeg Lotto-Soudal neemt op het einde van het seizoen afscheid van ploegleiders Herman Frison en Marc Sergeant, twee monumenten binnen het team. Topsprinter Caleb Ewan verlengt dan weer zijn contract tot 2024, net zoals Frederik Frison.www.nieuwsblad.be
ouch vorig jaar al teruggezet in rang en nu volledig buiten, benieuwd of het veel gaat uitmaken
Zoals ik het lees wel.Gaat Specialized dan mee met Sagan?
Kan niet anders bijna. Is een grote bron van ROI voor specialized.Gaat Specialized dan mee met Sagan?
Sagan brengt zn hofhouding mee he… Juraj, Bodnar, Oss, Baska als ploegmaats.Zoals Terpstra zeker, nog een dik contract tekenen. Hij wil ook MTB en gravelwedstrijden toevoegen aan zijn programma.
Ik dacht dat Total ook wel zinnens was om meer geld in het team te pompen de komende jaren. Volgens PCS blijven slechts 10 renners van de huidige ploeg, dat zal in 2022 dus een heel andere ploeg zijn.

Ja, die hadden al aangekondigd mee te verhuizen met Sagan. Specialized werkt eigenlijk samen met QS en Sagan in het peloton.Gaat Specialized dan mee met Sagan?