Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is geen Tourrit met 7 ploegen die een massasprint willen. Je hebt één ploeg die wil sprinten, twee ploegen met meer sterke renners, die geen massasprint willen, en dan nog een handvol ploegen die opportunistisch zullen rijden en zullen doen wat hen past.

Als er vroeg genoeg aan de boom wordt geschud, zit je zo door de 18 renners heen.

Ik hoop met u mee. Die holstraat precies toch iets op mogelijk. Beetje lastiger dan gedacht.
 
Hun continentale ploeg mag ook starten. Misschien moet Lotto volgend jaar proberen om startrecht te krijgen voor hun beloftenploeg, met 40 man hebben ze misschien een kans.
Wist niet dat Alpecin met zoveel waren ik dacht een man of 10 maar 18 is wel heel veel dan wordt het toch lastig om ze allemaal kapot te rijden. Zitten toch ook een paar goeie tussen.
 
Wist niet dat Alpecin met zoveel waren ik dacht een man of 10 maar 18 is wel heel veel dan wordt het toch lastig om ze allemaal kapot te rijden. Zitten toch ook een paar goeie tussen.
Hun continentale ploeg mag ook starten. Misschien moet Lotto volgend jaar proberen om startrecht te krijgen voor hun beloftenploeg, met 40 man hebben ze misschien een kans.
En hun offroad team ook nog? Of zit een Vandeput in 2 teams :p

Meanwhile Quinten Hermans 100km met MTB in de walen gaan doen vandaag :wtf:
 
Vandeputte zit inderdaad in het continentale team. De familie roodhoofdt heeft al genoeg teams hé.

Theuns wel sterk om nog naar van aert en Evenepoel te kletsen. Anderen waren toch al even vruchteloos aan het proberen.

Cavagna op weg naar de Franse titel.
 
Michel komt bijna klaar bij de gedachte dat Wout de tricolore draagt in de Tour. Michel zijn laatste Tour...

Nu ja, ik zet mijn geld nu ook wel op Van Aert.
Gemiste kans voor Gilbert, Van Avermaet, Stuyven, ...
 
Kopke vanevenepoel na de klim. Die verwacht weinig kans bij de sprint maar ja, alles laten terugkomen gaan ze ook niet doen denk ik
 
Moeilijk voor Evenepoel om dit te winnen natuurlijk beetje te plat dit parkoers en niet snel.

Mooi van Cavagna. Was dus pech blijkbaar in de TT kon ook bijna niet anders.
 
Michel komt bijna klaar bij de gedachte dat Wout de tricolore draagt in de Tour. Michel zijn laatste Tour...

Nu ja, ik zet mijn geld nu ook wel op Van Aert.
Gemiste kans voor Gilbert, Van Avermaet, Stuyven, ...
Stuyven heeft ploegmaat mee
Wat lotto en AG2R aan het doen zijn geen idee
 
Moeilijk voor Evenepoel om dit te winnen natuurlijk beetje te plat dit parkoers en niet snel.

Mooi van Cavagna. Was dus pech blijkbaar in de TT kon ook bijna niet anders.
Of totaal gebrek aan professionaliteit? Probleem met zijn Di2 maar dan geen deftige reserve-tijdritfiets...
 
Een teammannetje was voldoende voor Van Aert. Fantastische controle.
Evenepoel verloor minstens een lengte per 'moeilijke' bocht. Nog serieus wat werk aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan