Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Michel gaat goed slapen!

Niet dat ik het Theuns niet gun, maar leuker dat de kampioentrui veel in beeld is en ook regelmatig eens mee de finale kleurt, wat nu zeker het geval zal zijn met Van Aert. Hoe dan ook een naam die ooit eens op de erelijst moest komen.

Evenepoel zal moeten wachten tot het nog eens een Ardennen-parcours is...
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Wat zat Evenepoel nu op zijn stuur te kloppen aan de finish?
Evenepoel liet toch een serieuze vloek aan de finish, ik hoorde hem letterlijk 'FUCK!' zeggen .. :rofl:
(of ik hoor slecht!)

Hij en VA waren de besten vandaag dus beiden mochten van mij winnen. Maar ja in de sprint zijn VA en Theuns natuurlijk gewoon beter.
 
Toch wel een hoop mooie kampioenen met van aert, cavagna, colbrelli, schachmann, fraile, sagan :tongue:
 
Jumbo kennende gaat het wel geen al te fraaie trui worden :p
Euh gewoon zoals hem al heeft:

550x805.jpg
 
Ik ging even op procyclingstats kijken wie er allemaal nationaal kampioen geworden is en ik kreeg in de gaten dat Puck Moonen op plaats 3 van populairste renners van gisteren en vandaag staat. Plaats 3 voor een DNF. Best schrijnend en lachwekkend tegelijkertijd.
 
Ik ging even op procyclingstats kijken wie er allemaal nationaal kampioen geworden is en ik kreeg in de gaten dat Puck Moonen op plaats 3 van populairste renners van gisteren en vandaag staat. Plaats 3 voor een DNF. Best schrijnend en lachwekkend tegelijkertijd.
Ja maar dat komt omdat ze al een jaar geen koers heeft kunnen rijden.
Of ja wel kunnen maar dan zegt ze af
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan