Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, omdat het verschil beduidend groter geworden isdus omdat jij nu meer verdient ga je de regeling aanpassen itt toen zij meer verdiende? Of lees ik het verkeerd?

Dus jij bent er op achter uit gegaan of minder beginnen werken en zij opslag/promotie gehad?Tot juli verdiende ik ongeveer 25% (tov mijn loon) meer, sinds Juli verdient zij (tov mijn loon) 10% meer.
Dus jij bent er op achter uit gegaan of minder beginnen werken en zij opslag/promotie gehad?
Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen. Omdat je schreef dat je tot juli 25% meer verdiende tov jouw loon.ik ben op dezelfde positie gebleven en heb zelfs een kleine loonsopslag gekregen (5%) wegens inflatie etc.
Zij heeft een andere job gevonden die veel meer oplevert.
Ah, dan heb ik het verkeerd begrepen. Omdat je schreef dat je tot juli 25% meer verdiende tov jouw loon.
Idd wel een serieuze sprong gemaakt dan je partner.

En van waar komt de overige 11%? Laat je je kinderen huur betalen dat ze via flexijob moeten ophoesten?Als ik het excel sheet mag geloven heb ik dit jaar 55% binnen gebracht en de vriendin 34%
Hij verhuurt een woning / deel van zijn woning. Heeft hij ooit al eens vermeld.En van waar komt de overige 11%? Laat je je kinderen huur betalen dat ze via flexijob moeten ophoesten?
Verhuur een stuk van het huis, kinderbijslag en geld van verjaardagen enzoEn van waar komt de overige 11%? Laat je je kinderen huur betalen dat ze via flexijob moeten ophoesten?