Waar moet ik zijn?Ik zal het nog maar eens herhalen.
Voor de technisch onderlegden die graag 28 weken verlof willen, 70k + per jaar willen verdienen : de offshore wind business.
Kan vanaf een TSO diploma in de techniek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar moet ik zijn?Ik zal het nog maar eens herhalen.
Voor de technisch onderlegden die graag 28 weken verlof willen, 70k + per jaar willen verdienen : de offshore wind business.
Waar moet ik zijn?
Wel bij vermelden dat er ongeveer 24 weken niet thuis geslapen wordt. Hoewel ik in de beginjaren met de oude Esvagt boot nooit langer dan een week op zee ben gebleven.Ik zal het nog maar eens herhalen.
Bij de fabrikanten Vestas of SiemensGamesa of bij de klanten Parkwind, Otary, C-power, etc.Waar moet ik zijn?
Ik had meer hoogtevrees in de mast van mijn schoonma haar zeilboot dan op het dak van een V164. De veiligheid is toch enorm vond ik. Meest tricky is de transfer van ctv tot wtg bij slechter weer...Bij de fabrikanten Vestas of SiemensGamesa of bij de klanten Parkwind, Otary, C-power, etc.
Als je wat van hoogspanning kent kan je bvb ook kijken bij Muelhan of AllNRG.
Je moet wel wat karakter hebben. Als je hoogtevrees hebt of bang bent van water redt je het niet.
Ook een werkdag van 12 uur hoort erbij.
Vooral 2020 was een goed jaar maar dat heeft niets te maken met het feit dat mensen tijdens de corona niet met cash betaaldenDe slager hier in een typische Vlaamse gemeente moet volgens mij toch echt dik zijn boterham verdienen. Door thuiswerk kom ik daar op elk moment van de week, en nog nooit heb ik daar alleen gestaan.

Kunt zijn jaarrekening even bekijken hé.De slager hier in een typische Vlaamse gemeente moet volgens mij toch echt dik zijn boterham verdienen. Door thuiswerk kom ik daar op elk moment van de week, en nog nooit heb ik daar alleen gestaan.

Niet slecht zeg jij...Slagerij jos in Ninove doet het niet slecht BE 0859.656.560.
Daar sta je ook nooit alleen in de winkel.
Uiteraard, ik neem extreme voorbeelden.Niet slecht zeg jij...
eigen vermogen winst schuldenSLAGERIJ JOS BVBA STAATSBLAD PUBLICATIES en JAARREKENINGEN (BE0859656560)
Bedrijfsgegevens; jaarrekeningen (financiële analyse) en staatsbladpublicaties voor SLAGERIJ JOS BRUSSELSESTEENWEG 81/83,9400 NINOVE (ondernemingsnummer BE 0859656560)www.staatsbladmonitor.be
2020-06-30 Jaarrekening (N) € 1,629,994 € 438,410 € 308,571
Zo zijn ze wel niet allemaal zunne.
Hangt toch af van zijn vennootschapsvorm?Kunt zijn jaarrekening even bekijken hé.
Mijn vader is slager geweest, mijn nonkel heeft altijd een slagerij gehad. Er is geld mee te verdienen (zoals met zoveel), maar je moet een serieuze initiële investering doen. Want het probleem van die "toog van 10m" zit em niet in het feit dat je nu meer vlees/keuze moet maken, maar dat je een veel grotere winkel nodig hebt en quasi onmiddellijk moet starten met personeel.Slager is big business, maaaaaaaaar keihard werken. Meeste slagers zijn halve traiteurs. De tijd van een toog van 3 meter breed met wat vleeswaren is voorbij. Nu is een toog 10m breed. Een goeie slager is ook op zondag open, sommigen de hele dag...
Als je deftig gerief hebt niet. Bij onze plaatselijke slager staat er dag in, dag uit een rij. Terwijl op nog geen 2 km een buurtslager, renmans en enkele warenhuizen zijn.Voelen de slagers de hete adem van ketens zoals Buurtslagers niet?
Als je deftig gerief hebt niet. Bij onze plaatselijke slager staat er dag in, dag uit een rij. Terwijl op nog geen 2 km een buurtslager, renmans en enkele warenhuizen zijn.
Absoluut. Nu zijn veel van die ketens wel via franchise he, dus de slager blijft wel eigenaar van zijn winkel.Voelen de slagers de hete adem van ketens zoals Buurtslagers niet?