Muñoz
Well-known member
Kunnen we ophouden met private investigatorke spelen en mensen proberen te "pakken" op iets dat er helemaal niet is (of er uberhaupt niet veel toe doet)?
De firma dankt u.
Unpopular opinion voor vrouwen op datingapps.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we ophouden met private investigatorke spelen en mensen proberen te "pakken" op iets dat er helemaal niet is (of er uberhaupt niet veel toe doet)?
De firma dankt u.
'hard werken'...de klassieker. Die kon niet ontbreken in het rijtje.Het is ook nog nooit zo gemakkelijk geweest om grof geld te verdienen.
Durven doorvragen qua prijs, hard werken, en de juiste mensen aan boord hebben en de cash vliegt binnen.
Wij als familiale kmo hebben afgelopen boekjaar 1,5mil winst gedraaid. (vorig boekjaar bijna idem)
Wel 6/7 gewerkt, en helaas ook geen dagen van 8 uur.
Het bipolair gedrag van klanten/personeel moet je er wel bij nemen.
Winst of omzet?Als ge hard werkt zal je met een stiel altijd goed uw boterham verdienen.
Maar er zijn er teveel die te braaf zijn en ‘uurtje factuurtje‘ hanteren.
die bekijken iemand met een bachelor/master als kantoorslaaf,ze werken veel uren maar zijn wel ’vrij’ kwestie van perspectief...
de uitschieters die ik rond mij zie, bedrijf in occasiemachinehandel. 5~6 werknemers ,graafmachines oplappen en verkopen voor export/tuinaanleggers. 2,5 miljoen winst Jaarlijks.
ex klasgenoot die bso zelfs niet heeft afgemaakt. Heeft een Bedrijf in speciale bouwtechnieken met 10 werknemers, 1 miljoen euro winst jaarlijks. (Veegt ook overal zijn kl*ten aan)
klant van mij van net 30 jaar. Bouwaannemer spelen die eigen krotten ‘renoveert. 15 werknemers verdiend ook een paar honderduizend € winst per jaar.
'hard werken'...de klassieker. Die kon niet ontbreken in het rijtje.
Ooit gehoord van 'Slim werken'?Met op het lui gat te zitten, gaat er uiteraard niet veel verdiend worden. Logisch toch?
Ooit gehoord van 'Slim werken'?
)Ik ken mensen die 'hard werken' en niet veel verdienen. Daar gaat het hem over.
Unieke zinsconstructie.Hij zegt niet dan ook niet dat hard werk een garantie is, dus hij spreekt je zelfs niet eens tegen.
Unieke zinsconstructie.
Lijkt voor de rest op een wanna-be advocatenreactie.

Ehr...neen niet mee eens. Waaruit concludeer je dat?Awww
*pat pat*
Good to see dat je het er verder dus gewoon mee eens bent; weer een misverstand de wereld uit geholpen.
Het zou een leuke discussie kunnen worden maar @Ares is met de staart tussen de benen gaan lopen.Leuke discussie![]()
Ehr...neen niet mee eens. Waaruit concludeer je dat?
Herformuleer je vorige reactie anders eens op een goeie manier...zal dan zien wat ik er mee doe.
1) DoorbladerdHeb dat topic hier eens doorbladert. Allemaal heel ambitieus. En zelf maak ik me daar ook constant schuldig aan. Zoeken naar de heilige graal van onuitputtelijke weelde. Er is altijd dat duiveltje op mijn schouder dat meer wilt.
Dan komt het engeltje dat zegt: met hoeveel wil je eigenlijk op het einde van je leven eindigen?
Stel dat je altijd keihard hebt gewerkt (shiften, onnuttige dingen en diensten verpatst aan mensen die ze eigenlijk niet nodig hebben,...)
Altijd maar meer willen verdienen, hogerop, eer, status, 'vrienden' de ogen uitsteken. Nooit genoeg.
Dan ben je *85 jaar met 2 miljoen euro op je rekening (met wat erfenissen erbij doch geen kinderen). Huis afbetaald.
En wat dan?
*in de veronderstelling dat je al zo oud wordt.
Heb dat topic hier eens doorbladert. Allemaal heel ambitieus. En zelf maak ik me daar ook constant schuldig aan. Zoeken naar de heilige graal van onuitputtelijke weelde. Er is altijd dat duiveltje op mijn schouder dat meer wilt.
Dan komt het engeltje dat zegt: met hoeveel wil je eigenlijk op het einde van je leven eindigen?
Stel dat je altijd keihard hebt gewerkt (shiften, onnuttige dingen en diensten verpatst aan mensen die ze eigenlijk niet nodig hebben,...)
Altijd maar meer willen verdienen, hogerop, eer, status, 'vrienden' de ogen uitsteken. Nooit genoeg.
Dan ben je *85 jaar met 2 miljoen euro op je rekening (met wat erfenissen erbij doch geen kinderen). Huis afbetaald.
En wat dan?
*in de veronderstelling dat je al zo oud wordt.
Ik moet echt zeggen vroeger moest ik serieus krabben, elke cent twee keer omdraaien maar nu ik een beetje ruimer zit is echt wel aangenaam. Ge slaapt toch wel een pak beter als ge weet ik kan financieel tegen een stootje.Heb dat topic hier eens doorbladert. Allemaal heel ambitieus. En zelf maak ik me daar ook constant schuldig aan. Zoeken naar de heilige graal van onuitputtelijke weelde. Er is altijd dat duiveltje op mijn schouder dat meer wilt.
Banden voor zulke spullementen: 10k. Een tractor die ietwat kracht heeft om genoeg ton puin weg te krijgen kan al vlug 150k zijn.Onderschat wel niet hoe duur de machines zijn. Beetje rupskraan kost 160 000. ex btw. grijper + graafbakken nog eens 30-40K erbij.
Vrachtwagen/opligger 150 000ex btw. (je hebt 1 nodig voor containers, en 1 opligger voor grote hoeveelheden puin af te voeren.
Is er iets kapot gaat aan een kraan is 5000€ kosten wel doodnormaal.
Maar van welke schoolbanken moet je komen? Al degene die ik ken die gestart zijn bij FAANG waren al bij de betere in de burgie opleidingen.Ik moet echt zeggen vroeger moest ik serieus krabben, elke cent twee keer omdraaien maar nu ik een beetje ruimer zit is echt wel aangenaam. Ge slaapt toch wel een pak beter als ge weet ik kan financieel tegen een stootje.
Eerste drijfveer van mij is gewoon: genoeg hebben.
Banden voor zulke spullementen: 10k. Een tractor die ietwat kracht heeft om genoeg ton puin weg te krijgen kan al vlug 150k zijn.
On topic: top tech bedrijven in de US:
- www.tiktok.com/@ammmmy11/video/7130053702756470062 (fyi, boven staff zit meestal nog principal en distinguished)
- www.tiktok.com/@ammmmy11/video/7054309255540690222
550k on payroll is gewoon insane. (Snapt ge ook wel de context van tech lay-offs nen tijd geleden)
Iets meer "properdere" source:
Als ge de lonen ziet van ne Netflix: https://www.levels.fyi/companies/netflix/salaries![]()
Levels.fyi | Salaries & Tools to Level Up Your Career
Search 1M+ data points for different companies, job titles, career levels, and locations. Explore our tools to help you get paid more!www.levels.fyi
Visa, entry 115k, nog groen achter de oren van de schoolbanken: https://www.levels.fyi/companies/visa/salaries
T’is allemaal de schuld van de sossen!Kunnen we ophouden met private investigatorke spelen en mensen proberen te "pakken" op iets dat er helemaal niet is (of er uberhaupt niet veel toe doet)?
De firma dankt u.
Het soort werk dat je wil doen heeft veel meer met karakter te maken dan met intelligentie.Ik pleit dan ook niet voor dat af te schaffen ofzo maar ouders mogen wel wat meer realisme aan de dag leggen en wat minder kinderen pushen naar een zo hoog mogelijk diploma. Technische richtingen, blue collar en handenarbeid moeten gewoon terug meer waardering krijgen. De diplomainflatie moet teruggedraaid worden. Nu heb je teveel mensen in het hoger onderwijs die daar eigenlijk niet wensen te zijn maar er toch zitten omdat men dat van hun verwacht.