Who let the dogs out?

Chill Panda

Well-known member
Crowdfunder FE
The Baha Men lieten al enige tijd geleden dit vraagstuk los op de mensheid, waarbij ze probeerden te achterhalen wie de schuldige was.

Maar wie is de schuldige? Wie kan deze cold case kraken?

Who let the dogs out? Who? Who? Who? Who?





P.S. Ik weet dat het liedje een metafoor is voor “wie heeft die lelijke wijven hier binnen gelaten”, maar dat doet er even niet toe.
 
Laatst bewerkt:
Donaat Deriemaeker

yLhsrGT.png
 
Kijk, The Baha Men waren uiteraard ook niet de domste en hadden al een hoofdverdachte. Natuurlijk mochten ze zich vanwege het gevaar niet duidelijk uitspreken, maar de who who moeten we interpreteren als hoo hoo - hooverphonic.

Jaja, onze hoofdverdachte:

 
P.S. Ik weet dat het liedje een metafoor is voor “wie heeft die lelijke wijven hier binnen gelaten”, maar dat doet er even niet toe.


Het lied had wel degelijk een diepere betekenis: vrouwen die niet akkoord zijn met de scheldpartijen die onbeschofte mannen, 'dogs' dus, in hun richting afvuren.

giphy.gif
 

Het lied had wel degelijk een diepere betekenis: vrouwen die niet akkoord zijn met de scheldpartijen die onbeschofte mannen, 'dogs' dus, in hun richting afvuren.

giphy.gif
I stand corrected. Had dat ooit ergens gelezen en zo onthouden.

Maar wie is jouw hoofdverdachte?
 
I stand corrected. Had dat ooit ergens gelezen en zo onthouden.

Ik dacht dat ook altijd, tot ik dat artikel las.


Maar wie is jouw hoofdverdachte?

Dat kan er maar 1 geweest zijn.

D0acFL5X0AEBtHW.jpg
Dankzij zijn scherpzinnigheid en vindingrijkheid weet Foofur zijn vrienden echter steeds opnieuw uit talloze benarde situaties te redden, die door de ratten of door mensen veroorzaakt worden. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Foofur)
 
Terug
Bovenaan