Welke vervelende gewoonte heb jij op het werk?

Als ik moet niezen, en heb geen zakdoek bij de hand, neem ik gewoon de boekhoudmap van een paar jaar ver, sla die open, en nies daar in.
Die papieren worden toch haast nooit nog bekeken door iemand.
Laat je het ons weten als er ooit nog een fiscale controle is op het werk? Krijgt je baas er misschien nog een klacht op biologische oorlogsvoering bovenop.
 
Toen ik als jobstudent poetste, had ik ook zo'n aantal kantoren van een 100 à 200 werknemers waar ik de vaatwassers moest inladen. Ik heb dat nooit begrepen waarom een bedrijf daarvoor poetshulp betaalde, dat is allemaal tijd dat ik niet kon besteden aan effectief poetsen, en per werknemer is dat een paar seconden werk om zelf te doen.
Wij kregen letterlijk de opdracht om dat niet zelf te doen want we zijn te "kostelijk" om de vaatwas te legen ^^
 
Ik ben bijna altijd te laat
Ik neem geen "nieuwe" taken aan
Ik lunch af en toe graag alleen
Ik denk dat ik een luide stem heb
Ik vermijd small talk

Ik heb er hier ook zo eentje lopen op het werk en het is mijn hardste werker zeg maar.

Vorige leidinggevende kon haar niet luchten, voor mij is ze een topper.
 
Ik doe altijd mijn kousen en schoenen uit onder 't bureau, dat is een automatisme.
Verder is mijn lichaamstaal verre van OK (ik hang in stoelen) en ik kan soms zo geconcentreerd zijn dat ik niet hoor dat mensen me goedendag zeggen, ik reageer dan niet.
Schoenen, oke

Maar kousen????????
 
Verder is mijn lichaamstaal verre van OK (ik hang in stoelen) en ik kan soms zo geconcentreerd zijn dat ik niet hoor dat mensen me goedendag zeggen, ik reageer dan niet.
Ik kan hier soms ook gewoon languit liggen in mijn stoel waarbij mijn hoofd leunt tegen de rugleuning :unsure: En dan zonder gêne mij uitrekken met benen en armen gestrekt
 
Terug
Bovenaan