FlyingHorseman
Well-known member
Mijn officiële lijst van de beste seizoenen van een serie ooit:
- The Wire S4
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond het wat vlees noch vis en ik had niet het gevoel meegezogen te zijn in dat tijdperk.De Bende van Jan de Lichte
Niet afgekeken. Hoe kan je met zo'n budget en cast zo'n misbaksel afleveren. Ik dacht regelmatig naar een aflevering van 'Wat Als' te kijken. Jammer.

alle drie de seizoenen van Deadwood bij adden.
Toch eeuwig zonde dat ze daar maar twee seizoenen van gemaakt hadden. Volgens de bedenker hebben ze S02 sneller moeten afhaspelen en waren en plannen voor minstens een seizoen of vijf.Rome S01 (daar is S02 eigenlijk even goed - Lucius Vorenus on a roll).
Inderdaad zonde, maar goedkoop zal die serie niet geweest zijn. En nu hebben we twee geniale seizoenen die anno 2021 nog altijd staan als een huis. Héél boeiend vind ik de gecommentarieerde versie, waarbij je als kijker attent wordt gemaakt op details zoals graffiti of bepaalde uitspraken.Toch eeuwig zonde dat ze daar maar twee seizoenen van gemaakt hadden. Volgens de bedenker hebben ze S02 sneller moeten afhaspelen en waren en plannen voor minstens een seizoen of vijf.
![]()
Rome (TV series) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Sterkte met je herstel, al zullen niet alle wondes helenAnouk Matton Privé. 1 minuut en het voelt alsof mijn brein wordt leeggezogen.

Gisteren eerste aflevering van bekeken. Ben benieuwd waar het naartoe gaat!Heb nu 3 afleveringen achter de rug van Midnight Mass. Durf voorzichtig zeggen dat ik wel fan ben, al kan dit natuurlijk nog alle kanten uitgaan. Haunting of Bly Manor vond ik trouwens een enorme teleurstelling.
Vind vooral de acteerprestatie van Hamish Linklater geweldig als pastoor. Kende hem nog niet, maar vind hem toch perfect gecast.