Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ondertussen het 10e seizoen van 8 out of 10 cats begonnen. Qua luchtig vertier om nog wat te lachen op het eind van de avond is dit toch wel een fantastische serie(al is het allemaal natuurlijk oud nieuws).

Super blij dat ze van 20 minuten naar 35 minuten zijn gegaan. Ik kijk er nu al tegenop dat dit ooit stopt.

The Leftovers laaste was S1E9. Zitten wel wat stukjes waarvan ik denk :wtf: Maar tegelijk ook geweldige stukken en wil zeker verder kijken :biglaugh:

Midnight Mass: De eerste vier afleveringen bekeken en is wel een aanrader. Maar het is eerder een slow burn en redelijk veel religieuze dialogen. Een beetje te vergelijken met The Third Day maar dan met een Katholieke insteek.

De Bende van Jan de Lichte

Niet afgekeken. Hoe kan je met zo'n budget en cast zo'n misbaksel afleveren. Ik dacht regelmatig naar een aflevering van 'Wat Als' te kijken. Jammer.

De Bende van Jan de Lichte

Niet afgekeken. Hoe kan je met zo'n budget en cast zo'n misbaksel afleveren. Ik dacht regelmatig naar een aflevering van 'Wat Als' te kijken. Jammer.
Ik vond het wat vlees noch vis en ik had niet het gevoel meegezogen te zijn in dat tijdperk.

Wat "beste seizoenen" van een serie betreft: True Detective S01 en Rome S01 (daar is S02 eigenlijk even goed - Lucius Vorenus on a roll).

Ik ben het wat beste seizoenen betreft eigenlijk over de volledige lijn eens met Kid C en Avondland, maar wil daar graag nog het tweede seizoen van Barry, het tweede seizoen van Fleabag en alle drie de seizoenen van Deadwood bij adden.

En puur subjectief..Firefly, Banshee en Hannibal in hun geheel. Die reeksen zijn niet perfect, maar als je me vraagt welke shows ik in mijn absolute top zet. Die dus.

Mr Sunshine paar afleveringen. Prachtige serie is me dit, Koreaanse historische reeks met wat romantiek. Wss wel on hold zetten want anders wordt ik nog gespoiled op het werk voor squid game :x

alle drie de seizoenen van Deadwood bij adden.
charliebrown-peanuts.gif

Toch eeuwig zonde dat ze daar maar twee seizoenen van gemaakt hadden. Volgens de bedenker hebben ze S02 sneller moeten afhaspelen en waren en plannen voor minstens een seizoen of vijf. :headshake:
Inderdaad zonde, maar goedkoop zal die serie niet geweest zijn. En nu hebben we twee geniale seizoenen die anno 2021 nog altijd staan als een huis. Héél boeiend vind ik de gecommentarieerde versie, waarbij je als kijker attent wordt gemaakt op details zoals graffiti of bepaalde uitspraken.

Ze draafde ook al op in andere programma's zoals die gezonde shakes in Jonge Wolven en dan als vrouw van in Dimitri Vegas & Like Mike van Goens. Ik sla het volledig over, de voorstukjes op de verschillende Play-zenders geven al een slechte indruk.

Ik denk dat ze die arme filmploeg beter 2 jaar in een lokale Delhaize hadden gestoken en 2 lockdowns laten filmen daar, was veel interessantere footage.

Heb nu 3 afleveringen achter de rug van Midnight Mass. Durf voorzichtig zeggen dat ik wel fan ben, al kan dit natuurlijk nog alle kanten uitgaan. Haunting of Bly Manor vond ik trouwens een enorme teleurstelling.
Vind vooral de acteerprestatie van Hamish Linklater geweldig als pastoor. Kende hem nog niet, maar vind hem toch perfect gecast.

Heb nu 3 afleveringen achter de rug van Midnight Mass. Durf voorzichtig zeggen dat ik wel fan ben, al kan dit natuurlijk nog alle kanten uitgaan. Haunting of Bly Manor vond ik trouwens een enorme teleurstelling.
Vind vooral de acteerprestatie van Hamish Linklater geweldig als pastoor. Kende hem nog niet, maar vind hem toch perfect gecast.
Gisteren eerste aflevering van bekeken. Ben benieuwd waar het naartoe gaat!

Terug
Bovenaan