Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Gisteren aflevering 1 van Midnight Mass gezien, enjoyed! Als ik de hele serie goed zou vinden, ga ik Flanagans Haunting of Hill House nog eens een kans geven.
Gisteren zelf aflevering 3 bekeken (elke dag 1'tje). Ik hou van de trage opbouw en het mysterie doordat ze alles maar met mondjesmaat lossen.
De acteur die father Paul speelt zet hier echt een topprestatie weer!

Is het Horror als in goeie spannende televisie, met die weirde vibe. Of is het horror als in, jump scares opbouwen want dan laat ik deze aan mij voorbijgaan. Ik kijk nooit Horror maar wil het wel een kans geven.
Van wat ik al gezien heb t.e.m aflv 3 is het het eerste ;)

Trouwens, ik hoop dat de persoon die hier geschreven dat het met de mooiste actrice uit Korea is, het zwaar sarcastisch bedoelde, want er zijn heel wat knappere actrices daar.

De mooiste weet ik niet, maar ik was in elk geval fan.
Al vond ik ze precies mooier in squidgame als op haar insta (sommige fotos dan)

Undercover S2

Niet slecht maar ergens begrijp ik de frustratie ergens bij de kijkers over Tom Waes over zijn acteerkunsten. In 't eerste seizoen kwam hij naturel over maar in het tweede seizoen komt hij soms tot irriterend over. "eeey gaaaaast, gaaan op uw bakkes slaageeen." Ik begrijp dat hij de Antwerpse agent moet spelen waarvan zijn privé leven om zeep is enzovoort maar het is soms vermoeiend om het te zien. Ook, staat los van hem, begint hij de agent/undercover te spelen die echt de targets gewoon irriteert. Zijn momenten dat hij juist ambras heeft gemaakt met target 1, gaat hij weg om bespreking te houden met Manou Kersting die precies van Matrouska's komt, om dan terug naar target 1 te gaan om oftewel 'zijn excuses' aan te bieden (precies Arrow van DC) waarvan target 1 doodleuk reageert van "dude menens :D" en dan begint Tom Waes op zijn extreem antwerps "eey gaast menens, ni zieeevere e. Kom mijn excuses aanbiede é" 'k bedoel, wat verwacht je nu.. Beetje realistisch blijven he. Ferry Boumans de acteur zit er ook precies tegen zijn goesting in.

Effe hier vragen, Squid Game 1 opzichzelf staan seizoen? Twijfel om het een kans te geven maar begin niet graag aan series die nog geen einde kennen.

Effe hier vragen, Squid Game 1 opzichzelf staan seizoen? Twijfel om het een kans te geven maar begin niet graag aan series die nog geen einde kennen.

Toch wel. Het verhaal eindigt maar zet de deur naar een ander seizoen op een kier (daarom niet met dezelfde personages).

Squid Game is toch niet slecht geacteerd? Ik heb het wel niet gedubbed gekeken maar als het om de Koreaanse acteurs gaat acteren die toch degelijk? Denk dat het hier misschien eerder om een cultuurverschil gaat waar in Korea reacties altijd vrij overdreven zijn?

Squid Game is toch niet slecht geacteerd? Ik heb het wel niet gedubbed gekeken maar als het om de Koreaanse acteurs gaat acteren die toch degelijk? Denk dat het hier misschien eerder om een cultuurverschil gaat waar in Korea reacties altijd vrij overdreven zijn?

Overdreven, ja man dat is nog een understatement. :D

Ik deel jouw mening! Niks op aan te merken op de acteerprestaties. Trouwens, ik denk dat dat iets typisch Aziatisch is die stijl van acteren.

Archer - seizoen 12: vrij goed seizoen. Regelmatig kunnen lachen. Toch beter nu het weer 'business as usual' is.

Fleabag - seizoen 1: heel erg van genoten. Humor zit goed. Hopelijk is S2 even goed.

seinfeld season 1 en 2. verrassend goede humor, maar die resolutie doet nu tpch wel wat pijn aan de ogen.
what if... (op disney+) . heerlijke alternative timelines, en glorieuze animatie, en geluid.

Archer - seizoen 12: vrij goed seizoen. Regelmatig kunnen lachen. Toch beter nu het weer 'business as usual' is.

Fleabag - seizoen 1: heel erg van genoten. Humor zit goed. Hopelijk is S2 even goed.

Seizoen 1 is ontzettend goed, seizoen 2 van het beste dat de voorbije jaren gemaakt is. ( on par met seizoen 2 van Barry)

En wat het "slechte" acteren in Squid Game betreft. Dat is gewoon de Aziatische expressieve cultuur. Als je het louter met Westerse ogen bekijkt en Koreaans drama niet gewoon bent lijkt het idd over the top, maar slecht gespeeld is het zeker niet. Toch zeker niet in het geval van Gi hun, Sang woo en dat Noord Koreaans cute overlopertje waar ik de naam van vergeten ben

Terug
Bovenaan